Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil je wat vragen, jij kan denk ik prima antwoord geven. Kun je als hardcore junk (zogezegd) nog liefde voelen? En zo ja is dit dan continu of is dit op en af en aan aanwezig/afwezig? Kort door de bocht; ik was verloofd en zwanger, mijn verloofde bleek behoorlijk verslaafd - kwam ik na alles achter - (elke dag minimaal 8 bier en 1gr. coke); hij verbrak de relatie omdat ik iets negatiefs zei over (geloof het of niet!) de vaatwasser. Ik begreep er toen niets van natuurlijk, achteraf wordt door deskundigen gezegd dat dit kwam omdat hij waarschijnlijk een crash had van de coke en niets meer had. Ik heb dit gevraagd aan hem en het klopt dat hij toen een crash had MAAR hij blijft van mening dat hij zonder crash en verslaving ook wel was vertrokken na mijn opmerking over de vaatwasser. Ik kan me dit toch écht niet voorstellen aangezien hij nu (na de breuk) nog steeds heel zijn onderkomen vol heeft staan met mijn kaartjes, onze foto's en van alles en nog wat van en over ons. Appt zeker 10x per dag en belt me elke dag (soms meerdere keren), wil mij elk weekend zien en ga zo maar door. Dus dat hij klaar met mij was komt er niet in bij mij maar heeft mij als ex van een verslaafde wél enorm onzeker gemaakt. Mijn vraag; verlaat een verslaafde makkelijk zijn partner; weegt de verslaving zwaarder dan de liefde? Voelt een verslaafde überhaupt wel liefde?"