Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als iemand met autisme heb ik feesten/uitgaan en dergelijke nooit leuk gevonden, wou altijd weer snel naar huis. Tot dat ik een keer XTC gebruikte, dat was heerlijk. Voelde alsof mijn autistische ik vervangen was door de meest extraverte persoon die bestaat. Mensen benaderen ging veel makkelijker. Dat is alweer twee jaar geleden en ik ben nog wel eens uitgegaan, en dat was weer altijd vervelend/saai waarna ik tot de conclusie ben gekomen dat als er een feestje is ik XTC moet nemen. Nouja, als mijn jongere nichtje jarig is zal ik het toch zonder moeten doen ."
"Ja en in de protein bars zit bij hem wiet. En dan toch nuchter blijven."