Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik ben Esther en ik ben nieuw hier. Ik heb problemen met het laten groeien van mijn paddo’s. Ik heb een maand geleden zo’n growkit gekocht en braaf de instructies gevolgd. Maar na een maand zie ik alsnog niet veel gebeuren. Ik heb alleen een witte vlies aan de zijkanten en onderkant van de bak zitten. Aan de onderkant zit ook een soort van geel/oranje beslag. Ik heb al veel gegoogled maar ik kom niet echt iets tegen wat hier op lijkt. Weet iemand raad?"
"Bedankt voor de reacties. Ik denk inderdaad dat ik niet goed genoeg hygiënisch heb gewerkt. Ik ga zeker wat doen met de tips."