Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DDeeJay zei: ja maar soms jeuken die toch ZOOO verschrikelijk in je zak Klik om te vergroten... ...wat?"
"Re: Jou eerste pil Mijn eerste (en tot nu toe enige) keer was tijdens een feest op de Stubnitz. Ik had eerst een half pilletje genomen want me een chill gevoel gaf, maar niks speciaals. Vervolgens nog een halfje erbij genomen, met als gevolg een belachelijk relaxt gevoel. Er is weinig chiller dan drugs die zelfs lopen een hele fijne bezigheid maken. Richting het einde van de avond nog een kwart pilletje genomen wat de wandeling terug naar Amsterdam CS een stuk fijner maakte dan dat ie waarschijnlijk was. Ik weet niet precies wat voor pilletje het was (klein, grijs/wit achtig), heb daar totaal geen verstand van."
"Chaincells zei: Voor zo ver ik weet is je kaakspier (trigeminus) alleen gevoelig voor serotonine veranderingen. Maar ik geloofde eerst ook niet dat er zulke 'zuivere' pillen waren. Neem maar gewoon is pure kristallen en een 'normaal' pilletje, je merkt het verschil echt wel hoor. MDMA hoort relaxed te zijn, niet strak, schuiven, malen. Klik om te vergroten... Ik denk dat dat eerder komt door het feit dat onzuivere pilletjes vaak naast MDMA ook speed bevatten. De speed heeft echter niet het euforische effect dat M geeft. Als je 100mg MDMA neemt zal je een bepaalde hoeveelheid kaakspace hebben. Als je echter twee pilletjes met in elk 50 mg MDMA en ook nog eens een bepaalde hoeveelheid speed neemt, dan zal je dus net zo'n fijn MDMA gevoel hebben en natuurlijk ook meer kaakspace, want je hebt naast de 100mg M, ook een hoeveelheid speed binnen gekregen."
"rr00 zei: 1) Ook van pure MDMA kun je gaan malen als een gek. De eerste keer dat ik M deed waren het kristallen en heb m'n kaken volledig stijf gekauwd. Dat heeft niets met de vorm te maken. Goede pillen of kristallen hebben allebei veel pure werkzame stof. Klik om te vergroten... Laat mij alsjeblieft zien waar ik heb gezegd dat je van M geen kaakspace krijgt. Ga niet verkondigen dat ik poep praat terwijl jij gewoon woorden in mijn mond legt. 2) Het is een fabeltje dat pillen speed zouden bevatten. Ja, een pil kan andere stoffen bevatten, maar a) in Nederland is over het algemeen bekend wat er op dat moment in de gangbare pillen zit en dat is GEEN speed. Geef mij een representatieve steekproef van 10 pillen in omloop en ik garandeer je dat er GEEN speed in zit. b) in dat opzicht kan ook 'pure' MDMA versneden zijn met troep. Klik om te vergroten... Ik probeerde alleen een mogelijkheid te bedenken waarom hij meer kaakspace van pillen krijgt dan van pure M. Hij heeft zelf gezegd dat hij niet zuivere pillen heeft gehad. En ik kan je verzekeren dat er pillen zijn die als M worden verkocht, maar keihard speed in zit. Pillen in Nederland zijn meestal van goede kwaliteit (en zullen inderdaad niet snel speed bevatten), maar als jij denkt dat er geen foute pillen op de markt zijn, dan heb jij het toch echt even mooi mis. Mensen die op deze manier onzin over drugs verkondigen zijn of nogal goedgelovig en dom, of hebben al iets teveel snoepjes voor de kiezen gehad. Hou jezelf niet voor de gek. Klik om te vergroten... Misschien moet jij niet zo voorbarig zijn en even beter lezen wat mensen nou precies zeggen."
"Ik heb zelf heel weinig ervaring met opium, maar van wat ik er over gehoord en gelezen heb is het altijd donker bruin/zwart achtig. Wat ik heb is lichtbruin, karamel achtig. EDIT: Ik heb zojuist wel gelezen dat verse opium licht bruin is, het zou dus kunnen dat het nog wat langer moet blijven drogen voordat het donkerder wordt."
"Ik heb onlangs wat opium verkregen (100% zeker van een papaver somniferum), de kleur van de opium na het drogen is echter een soort geel-bruin, in plaats van zwart, wat zo ver ik weet, de kleur zou moeten zijn. Weet iemand waar dit aan kan liggen?"
"Mooi, ik heb toch weer wat oud papier nodig voor de openhaard."
"cropp zei: tomz0r zei: Wist niet dat dieren ook homo konden zijn. Klik om te vergroten... mensen waren dacht ik nog een vrij hetero soort, bij apen is het gewoon neuken wie het dichtst bij staat, jongen of meisje Klik om te vergroten... Volgens mij is dat alleen echt bij die Bonobo apen."
"Ik weet niet wat precies de algemene mening hiervan is, maar in mijn kringen is het vrij negatief. Alcohol met Keta. Met die combo snap ik er echt helemaal niks meer van. Op de juiste muziek (met name dubstep) kan ik dan echt enorm losgaan."
"Een tijdje geleden was ik nog helemaal fan van Rode Dollars. Chille pillen met zo'n 140 mg. Tegenwoordig zijn de dikste pillen die ik gehad heb blauwe kerstboompjes, die ongeveer 180 mg bevatten."