Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat heb ik wel een tijd gehad terwijl ik het deed maar ook een tijd niet. Ik heb ook nog alleen drugs gebruikt op festivals en niet in een andere omgeving. Ik denk dat het ook voor een deel ook inderdaad komt door alle spanning op een festival. Het zien lopen van ehbo mensen kan me bijvoorbeeld ook al angstig maken. De reden dat ik dacht aan een nieuw soort drug gebruiken is eigenlijk alleen omdat ik dan niet op voorbeelden kan komen dat dat mis is gegaan en daardoor wat minder angstig wordt"
"Natozlato zei: Wat bedoel je met miauw? 3mmc? Dit valt onder de klasse cathinone-drugs, en die staan erom bekend dat ze hartkloppingen veroorzaken. Daar schiet je denk ik niet veel mee op. Bedoel je nieuwe stoffen, research chems? Ook daarmee kan wat misgaan. Je kan zelf de kans verkleinen door verstandig ermee om te gaan, goed geïnformeerd te zijn en je aan de gemiddelde dosis houden. Mss wat minder te nemen in jouw geval. Vind je het moeilijk om de controle los te laten? Die indruk krijg ik een beetje? Klik om te vergroten... Ik denk dat dat het goed omschrijft ja."
"Ik ga dit binnenkort naar een festival hier wil ik weer drugs gebruiken. Mijn probleem is dat ik bij mdma en xtc teveel nadenk over de eventuele slechte gevolgen en hierdoor erg vervelende paniek aanvallen krijg tijdens een festival. Denken dat ik te hard ga of dat men hartslag te hoog is. Bij elkaar heb ik dit misschien 1 uur, de rest van de tijd heb ik het fantastisch. Weet iemand van jullie welke drug misschien beter zou werken voor mij en waar ik minder snel een angstaanval van krijg? Zelf dacht ik aan iets als miauw."
"Bedankt voor je reactie! Ik weet alleen niet of dat het beste is. Ik heb een keer truffels gedaan en ben er toen achtergekomen dat juist het vervagen van men normale beeld me aanzet tot angst en dat 2cb erger is dan truffels."