Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey! ik denk dat je 'vrienden' wel wat meer rekening met je hadden kunnen houden de eerste keer toen je je slecht voelde bij de lading van die film. Het is op dergelijke momenten echt belangrijk dat je er voor elkaar bent. Verder een leuk rapport! groetjes"
"nou ben ik benieuwd..."
"Hoi allemaal, Ik was laatst aan het trippen op truffels en mijn medetripster zag op een gegeven moment dat mijn gezicht veranderde in een (achteraf gezien) tolteeks gezicht. Toen we later, nadat ze het figuur (dat zo met zekerheid nog nooit eerder gezien had) getekend had dit opzochten op het internet, bleek het GRIEZELIG veel op het beeld van deze tolteekse krijger. https://www.google.nl/search?q=TOLTEKEN ... B597%3B800 Het is mij opgevallen dat veel meer mensen deze ervaring hebben tijden het trippen op psychoactieven. Ik vind dit erg opmerkelijk en ben benieuwd naar de betekenis (ja, ik ben ervan overtuigd dat onze hobby waarheden geeft die we normaal moeilijk kunnen raken) en ben benieuwd of jullie dit ook beleefd hebben of er wellicht meer over weten? Gr, Entheogenix"
"Dag 11 -The rise of the mushrooms- Vanavond was het zover! Ongeveer tien minipins werken hun weg naar het zonlicht!!! De grootste zal ongeveer 4 mm zijn."
"Hoi Allemaal Afgelopen mijn setje kweekspullen in goede orde ontvangen via magic-mushrooms-shop.com. Het setje bevat onder andere een warmtemat die me wel handig lijkt gezien de koude temperaturen de afgelopen tijd. Dag 0: - De myceliumbox 12 uur laten soaken op kamertemperatuur op een donkere plek. - Katvrije groeikamer (incl. vergrendelbare ophaalbrug!) geknutseld in mijn boekenrek. Als ik dit niet doe zal het ding binnen de tijdspanne van ca. een dag deskundig naar zn grootje geholpen zijn. - De box in de zak geplaatst en op de mat gezet. Het zag er zo uit:"
"Dag 4:Vandaag voelde ik met mijn vinger aan de mat, aangezien er op dit forum een discussie rond deze dingen was en ja hoor: Echt heel erg warm. Na de temperatuur gecontroleerd te hebben bleek het maarliefst 39 graden te zijn! Wazig dat de shop claimt dat deze dingen 24 graden zijn... Ik had in eerste instantie (nu niet meer) ook een laag alufolie aan de onderkant van de box en dus ik hoop dat deze veel van de warmte heeft tegengehouden... Maar afijn: een nieuwe opstelling dus incl standaard een thermometer eronder! Deze geeft, na enige aanpassingen met karton en papier, aan dat het 24 graden is. Ik hoop dat het verleden van hoge temperaturen geen verschrikkelijke uitwerking voor mijn 'divine fungi' zullen hebben? De myceliumbox-opstelling nu is en het mycelium"
"Dag 10 Okay... nog steeds niks! Ongeduldigheid heerst! Ik weet dat ze een tijdje op zich laten wachten... Beetje schril contrast tegenover dat wat er over deze soort geschreven wordt; Het zou een van de (zoniet DE) snelst ontwikkelende soorten zijn. Verder geen noemenswaardige veranderingen te zien. Ik maak me een beetje zorgen over het feit dat er (bijna) geen toename in oppervlaktemycelium geweest is... Sterker nog: Ik heb vanmorgen een foto genomen, deze vergeleken met de bovenstaande foto, en het mycelium lijkt afgenomen... Positieve punten: Er leeft wel wat! Er zijn enkele punten levend mycelium zichtbaar en de geur is te omschrijven als bos/paddestoel (heerlijk!!!) Ik hou jullie op de hoogte"
"Dag 16 Met de constante temperatuur op 24 graden en zo nu en dan een beetje winterzon groeien ze goed. Vandaag heb ik wel een A4-tje achter de zak moeten zetten die dienst doet als parasol. Hierbij een indruk van hoe ze erbij staan en wat detailfoto's"
""
"Dag 17 -still growing-"