Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hopla zei: Ghb kan , mits met mate gebruikt, zelfs toedragen aan de gezondheid. Zolang je niet maar random mililiters achterover giet zonder de puurheid te weten is het een relatief ongevaarlijke drug. De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op info zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de medische geschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten/zekerheden worden ontleend. Je geeft het goed weer, aanvulling erop is dat ze bij "kentron" ook niet weten wat ze er mee aanmoeten het afkick programma zit in de opbouw fase, met andere woorden ze weten niet wat ze er mee aanmoeten. Het programma bestaat voorlopig uit het geven van een kalmeringsmiddel en het minderen van de dosis GHB. En dat gaat dan over een tijdsperiode van twee weken. Na mijn bescheidde mening is dat niet mogelijk om op deze manier van GHB af te komen het is tenslotte een stof die ook door het lichaam(hersenen) word aangemaakt. En daar zit het verneukeratieve van GHB. Klik om te vergroten... Stop daar mee om te zeggen dat het kan toedragen aan een goede gezondheid. Broccolie en een sinaasappel die dragen bij aan een goede gezondheid. Mijn broer is net voor de dood weggehaald door die troep. Je schrijft het omdat het in je straatje past als GHB gebruiker. Net als een roker zegt dat zijn opa altijd een pakje sigaretten rookt en 85 is geworden. Man wij zitten nu met de ellende. Hij kan niet meer lopen, fijne motoriek is weg, kan bijna niet meer praten enzv enzv. Dus ga mij niet vertellen dat het aan een goede gezondheid bijdraagt. Hij heeft het 3 jaar gebruikt en toen ging het fout. Ooit gaat het fout................"
"Mijn broer heeft nu 3 weken in het ziekenhuis gelegen en ligt nu in een medischcentrum om weer bij te komen van een overdosis GHB. We hebben hem net optijd gevonden badend in zijn eigen bloed, op bed waar hij al bijna een week lag. Hij had zijn hele kamer aan gort geslagen. Alles was stuk en alles zat onder het bloed. Hij ligt nu bijna 2 weken in het medischcentrum maar we zien geen verbetering. Zijn zicht is 50%, lopen kan die niet, fijne motoriek is weg, praten gaat bijna niet of terwijl alles wat je nodig bent is weg of voor de helft. Hij heeft 3 jaar GHB gebruikt en is nu 49. Zijn lichaam heeft hem steeds staande gehouden maar nu hij is nu op. En het mooiste is dat het ons probleem is geworden. Wij gaan er om de dag heen. Het doet ons pijn om hem daar zo te zien liggen als een hopeloos mensje. De vraag van ons is dan, waarom? De mensen om je heen (familie) doe je er erg veel verdriet mee. Staat iedereen die GHB gebruikt daar wel bij stil????"
"SjitHeppens zei: Ghettoboy en Engeltje70, was GHB het enige middel dat hij had gebruikt? Ik vraag dit niet om GHB vrij te pleiten, maar als mogelijke waarschuwing om GHB niet in combinatie met die andere middelen te gebruiken. Ikzelf heb al meer dan een jaar elke avond GHB gebruikt, meestal gecombineerd met enkele glazen wijn. Ik schrijf ook altijd de tijd op dat ik een dosis neem, en zorg dat er minstens 2,5 uur tussen twee doses zit. Het ergste dat ik tot dusver heb meegemaakt, is dat ik soms wegdoezelde met een sigaret tussen mijn vingers. Het gevolg was een schroeiplek in mijn kleding of in de vloerbedekking. Bij jullie lees ik over gigantisch bloedverlies of enorme vernielingen die de gebruiker blijkbaar zelf heeft aangericht. Ik herken dat totaal niet in de effecten die ik bij mezelf zie. Een milde roes, uitgelaten en soms wat baldadig gedrag, kort overmand worden door slaap, dat is alles... Klik om te vergroten... ' Daar zijn we nog niet achter. Hij zegt zelf dat hij een slok teveel heeft gehad. Zijn praten gaat erg slecht. Hij heeft 3jaar GHB gebruikt. Hij is al eens eerder opgenomen vanwege een vergroot hart ook door het GHB. Toen heeft hij ook al in het ziekenhuis gelegen. Hij zit nu zijn hele leven aan die tabletten. Ik weet niet hoelang jij gebruikt en hoe oud jij bent???? Zijn lichaam kan in ieder geval dat spul niet meer aan. Maar waarom gebruik je die troep. Ik snap die mensen niet. Geef eens één goede reden om het te gebruiken. De 'één vecht voor het leven en de ander tegen het leven."