Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag mensen ! Even het volgende heb vanmiddag 3mmc door mijn laagje cola gedaan , 3 puntjes omdat het mijn éérste keer is op deze manier. Ik heb paar keer eerder 3m gedaan maar dat was snuiven. Nu na inname begon mijn onderbuik een beetje op spanning te raken , wil het niet persé buikpijn noemen. Met eerdere ervaringen (snuiven) geen last van gehad.. is het omdat ik er misschien teveel mee bezig ben ? Doe momenteel verder niks behalve dit typen."
"Coke blijft bij mij nummer één!"
"Het houd nu al een uur aan, zo'n soort spannings laagje / trillen. Ik zit goed in mijn vel en leef gezond etc dusja"
"Misschien is een bommetje wat (beter) voor de maag?"