Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In 2010 kreeg ik een tweede psychose na 7 jaar. Slaaptekort naast lastige persoonlijke omstandigheden en extreem veel prikkels (ik was op Sziget) hebben hiertoe geleid. Naast wat drank en jointjes heb ik geen drugs gebruikt op Sziget. Er was geen sprake van een drugspychose. Ik slik sinds deze psychose Aripiprazol en dit werkt goed. Ondanks dat ik me ervan bewust ben dat geestveruimende middelen wellicht mijn geest té veel kunnen veruimen en dit in combinatie met mijn psychosegevoeligheid kan leiden tot een episode, ben ik weer recreatief gaan gebruiken. Wat ik tot nu toe merk is dat bepaalde middelen simpelweg niet werken zoals paddo's en 2cb. Wat online gezocht hiernaar en begrijpelijkwijs is dit een complex geheel van stofjes en is er zo 1 2 3 geen antwoord te vinden op mijn vraag; blokkeert de medicatie het trippen? Maar toch ben ik benieuwd naar anderen die na een psychose en inname van medicatie hiertegen geen psychedelisch effect meer ervaren bij tripmiddelen."