Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Doen ik!!"
"Hoi allemaal, Ik wil graag stoppen met blowen(hasj) Ik rook nu ongeveer 4 jaar iedere dag 3 jointjes. Ik zit er de laatste tijd heel erg mee omdat ik het gevoel heb dat ik niet normaal ben.. niet mezelf zonder.. Ik heb vee op internet gelezen over stoppen en ik ben een beetje angstig voor de afkick verschijnselen.. ik wil zelf stoppen en niet dmv opname of dergelijke.. ik weet dat een verslaving vooral tussen de oren zit maar ik merk op momenten dat me lijf er om schreeuwt omdat het rust brengt in me hoofd. Ik ben begonnen met blowen door dat ik gebeurtenissen in mijn leven niet makkelijk kon verwerken.. ook zag ik niet in dat ik mezelf door het blowen nog meer in de problemen zou brengen. Zo ben ik niet meer sociaal terwijl ik dat wel was, heel erg zelfs. Ik doe geen leuke dingen meer, terwijl ik voorheen geen dag stil kon zitten. Ook was ik echt een mensen mens en stond ik altijd open voor afspraken met vriendinnen kennissen familie collega’s. Nu absoluut niet meer. Het motiveert mij echt om verhalen te lezen van mensen die het gelukt is.. ben jaloers op de cold turkey’s hierzo! Heeft iemand tips voor de eerste dagen? Die lijken me het zwaarst. Liefs Ella"
"Hoihoi, Dat klopt. Is mentaal zwaar merk ik.. Ik werk fulltime en dat gaat wel gewoon goed gelukkig. Na het werken nam ik normaal de eerste. Paar uur later de tweede en voor het slapen gaan de derde. Heel soms een vierde. Wat nu dus niet meer gaat gebeuren!! Ik wil het liefst verslaafd raken aan sporten. Ik zou idd wel een x id week op gesprek kunnen gaan, wellicht met een vaste coach die het vanaf dag 1 meekrijgt.. Bedankt voor je reactie, ik ga meer dan m’n uiterste best doen hiervoor. Ik wil mijn ouwe ikke terug !!"