Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Toen ik mijn vriend leerde kenne rookte hij alleen jwe's. en daar had ik geen problemen mee, maar hij begon te overdrijven en ik had er wat van gezegt hij zou mindere maar inplaatst van te mindere begon hij met speed en sos en pillen ik heb afegzien, als iets hem niet aanstond kreeg ik slaag of was hij boos we hebbe serieus veel ruzie gehad, na veel prate enz is hij gelukkige gestopt met de speed, sos en pillen en jwe's rookt hij maar af en toe. maar ik kan zegge als je vriendin of vriend het niet wilt stop ermee want dan lukt je relatie toch niet."
"Qocaïne zei: Heb het vanavond mijn vriendin verteld... en kreeg de lang verwachte ANTI reactie. Okay, ik wilde er maar geen ruzie om maken.. maar haar punt was duidelijk: XTC en andere drugs is SLECHT. Iemand anders ook ervaring met zo'n vriend/vriendin... en is hij/zij ooit nog bij gedraaid? Klik om te vergroten... mijn vriend heeft het gedaan, en hij is gestopt voor mij, wil jij dat je vriendin dat doet ? en als ze het niet wilt in jullie realtie dan lukt het niet"