Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"sjaartrol zei: hoi ben dus op zoek naar psychoactieve planten die je hier in België (of nederland) in het wild kan vinden. zoals bijvoorbeeld kattekruid, kalmoes, waterlelie, rietgras, klaproos, ... ben namelijk van plan onze natuurlijke dopevormen eens wat te testen... dus als je iets weet => post it, liefst ook met beschrijving wat het met je doet en hoe je t moet gebruiken... Klik om te vergroten... Wij hebben kattenkruid in onze tuin staan wat kan ik hier mee doen? Hoe gebruik je het en wat is het effect? Edit: en hoe gebruik je rietgras"
"ouwe :P ik kijk een jaar niet meer op dit forum en nu wel zie ik ineens mijn oude topic weer hier boven aan :P maarja ben nu 15 en ben vorig jaar naar een instelling geweest voor een maand vanwege alles wat je in 1ste post leest :P Maar ik ben een heel jaar gestopt en vorige week weer een keer gedaan en me ouders kwamen er weeral achter. ben ik echt zo slecht in het verborgen houden ofzo :P"
"Wij hebben kattenkruid in onze tuin staan wat kan ik hier mee doen? Hoe gebruik je het en wat is het effect? En hoe gebruik je rietgras en wat zijn de effecten ervan."
"We hebben kattekruid in de tuin staan en heb toenet 3 shagies met tip gerookt met in elk 3 bladeren van het kruid. Voel me erg relaxt nu. dit ga ik vaker doen."
"Onze plant heeft blauwe bloemetjes met steeltjes met daaraan bladertjes en die maak je in een paar stukies en leg je in een shagie met een beetje shag erbij en dan oproken. Het brandt alleen niet geweldig. Edit: ik heb het gisteren met een pijp gerookt en dat werkt beter en is handiger."
"Hallo, ik ben een jongen van 14 jaar die sinds gisteren in het bezit is van 2 gram sterke wiet en deze in een casettedoosje in de garage verstopt laat. Nu is er iets raars, mijn moeder is nu stoned geloof ik! Ze heeft gisteren aardig wat alcohol gedronken en vandaag komt ze er mee aan dat ze droge lippen heeft, dat ze af en toe moet trillen dat haar hartslag erg snel is en dat ze er niet helemaal bij is (voorbeeld aantal keren zonder reden rond de tafel lopen). Echter heb ik gisteren een halfe jonko gerookt en had deze destijds bewaard in mijn gewone pakje sigaretten. Toen ik thuis kwam heb ik hem wel weer bij de andere joints in het casettedoosje gelegd maar toen ik later savonds met mijn moeder bij de TV zat, en ik aan het roken was merkte ik dat de filter heel erg zwart was. Wij keken dus in het doosje en ik zag aardig wat gruis liggen, zal vast van de joint af zijn gevallen maar ook nog 2 kleine stukjes nog niet verbrannde wiet liggen. Mijn moeder gooide dit in de asbak voor haar op tafel en daar ligt het heel de avond voor haar neus, ze heeft zowiezo al een allergie voor bloemen, maar wiet is geen bloem geloof ik. Dat ze nu stoned is kan geloof ik ook komen doordat ze telang in de garage is geweest of is dat niet mogelijk? Ze wil ook niet naar me luisteren met het advies: suiker , schokolade eten, vinger in je keel steken en vraagt constant maar weer hoe ik dat nu zal moeten weten. Wat nu te doen?"
"Nu is het dus duiddelijker Mijn moeder heeft men wiet gevonden. Het is de eerste keer dat ik thuis wiet bewaar en meteen al raak."
"Nee ik heb het nog. ze heeft echter wel een joint OPEN GESCHEURD om te kijken wat erin zat. Geen idee hoe ze eigenlijk stoned is geworden."
"Ik hoorde pas dat je van het roken van een tip stoned wordt, omdat hier alle THC nog zou zitten. Ik vroeg me af, is dit waar of niet?"
"PaRa[NL] zei: tip door je shagje heen hupakee Klik om te vergroten... handige tip zal het eens doen Hoe stoned wordt je van een tip erin? Idee om een vloeitje met enkel tips gevuld met een kleine hoevveelheid shag erin te doen? Edit: drie tips erin dan ofzo"