Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen (: Ik ben niet zo heel actief op deze site, ( behalve een heleboel reports lezen ) maar ik had een vraagje. Ik gebruik af en toe XTC, en dan zo'n 2 pilletjes op een avond, vooral met mijn vriend, omdat het gezellig is en het lekker is om af en toe te spacen (: . Nu willen we een keertje MDMA kristallen gaan proberen, maar aangezien XTC een beetje zn magie kwijt begint te raken ( niet perse qua gevoel, maar het is nooit zoals de eerste paar keer ) vraag ik me af of MDMA kristallen echt heel anders of heftiger is of dat het vrijwel hetzelfde is. Als het het hetzelfde is ga ik niet mijn geld uitgeven terwijl ik voor 2,50 gewoon mijn vertrouwde pilletjes kan halen. En ook vroeg ik me af hoeveel likjes je op een avond kan nemen ? Ik hoop dat jullie me een stuk wijzer kunnen maken (; Alvast bedankt !"
"Oke, bedankt (:"
"Speed en school is zeker een supergoede combinatie, ik gebruikte zo wel eens speed, en besloot ook eens een paar lijnen te nemen op school, vooral ook omdat mijn opleiding praktijk gericht is. Nog nooit zoveel complimenten gekregen over mijn prestaties, je hebt zin om alles te doen/ Maar, Ik zou het toch niet doen, want na een paar maanden speedgebruik op school besloot ik even rustig aan te doen, en dan word het plots weer een stuk moeilijker. Oververmoeidheid, snel geirriteerd , je kent het wel als je lange tijd speed gebruikt en daarna een tijd stopt. En die nadelige dingen zijn zeker niet goed voor je school prestaties, en zoieso weet ik ook dat speed gewoon slecht is. Denk er goed over na, het is lollig voor af en toe een keertje, maar maak er geen gewoonte van. Maargoed dat vertelden ze mij ook en ik besloot ook niet te luisteren, daardoor heb ik vorige week van mijn leraar de vraag gekregen of ik nog wel door wil gaan met deze opleiding omdat ik er gewoonweg geen zin meer in heb zonder speed."