Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fidge zei: als ik jouw avatar zie zou ik zelfs meer faken. Maar ik bedoel dat ze het ook zelf kunnen..... Klik om te vergroten... Mannen ook toch?"
"Truffeltosties"
"Re: 2C-B Leuke gedachtegang. Ik vind het altijd wonderlijk dat drugs je inzichten en/of diepere betekenissen kunnen geven die waardevol zijn (in mijn perceptie dan). Ik kan het niet laten om toch nog even te melden dat geluidsgolven alleen een piek en een dal hebben in de wiskunde. In de fysische realiteit zijn het gewoon kleine luchtdrukwisselingen. Wat bedoel je ermee dat het allemaal bullshit is? Natuurkunde, Scheikunde en Biologie rock!"
"Lang leve Zeeland Zelf word ik alleen maar duf van de 'spacecake' van High Life, ik zou bijna de spacecake van de Purple in Vlissingen aanraden, maar die mogen ze niet meer verkopen. Toen was een half plakje al genoeg om je weg te vagen. Maar zoals ik dit verhaal zo lees lijkt het mij slim om geen drugs meer te gebruiken en gewoon lekker met je roze autootje de duinen afzoeken naar jongens die nog wel wat breezers over hebben."
"Inhoudelijk gezien vond ik het een erg goed rapport, erg goed beschreven. Zelf heb ik soms last van die stemmingswisselingen die steeds in het zelfde patroon terugkomen. Misschien onverantwoord om meteen die dragon pajateros te nemen, zou redelijk kut zijn als er weer een incident gebeurd met een hallucinogene stof waardoor er weer een verbod komt. Trek er je les uit en enjoy it!"
"Je in een paddotrip een lijn coke neemt en dan voelt hoe beide effecten vechten in je hoofd voor de overhand. Domste wat ik ooit heb gedaan. Mijn eerste bericht hier, moest er een keer van komen.. Dus, hallo iedereen"