Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Duidelijk. Snap de taboe niet zo.... we gebruiken allemaal maar we zwijgen over hoe we eraan komen.... Desalniettemin dank voor jullie reacties. Ik zal toch het risico nemen en random mensen aanspreken. Fijne avond allen"
"Goedemiddag, Heeft iemand tips hoe ik er achter kan komen hoe ik aan cocaïne kan komen? Ik begrijp de regels van het forum en snap dat ik niet concreet een verkooppunt mag opvragen. Het punt is dat verhuist ben van de stad naar een dorp. Ik durf niet zo zeer de stap te maken om in de kroeg rond te vragen. Hebben jullie nog tips of links naar plekken? Ik kan natuurlijk zo naar de grote stad om straatdealers aan te spreken maar ik wil juist kwalitatief spul. Mocht ik de regels hier al mee overtreden dan geen BAN aub maar volgens mij moet dit kunnen. Alvast dank Groet Du"