Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond!! Ik heb mij de afgelopen dagen ingelezen in allerlei soorten drugs, maar echt een antwoord op mijn vraag heb ik niet gevonden. Ik heb over een maandje een festival waar ik graag een pilletje xtc wil gaan slikken. Maaar, zoals jullie allemaal wel weten is het ook koningsdag volgende week. En bij koningsdag wil ik eigenlijk ook wel xtc nemen. Maar aangezien ik wil dat een pilletje speciaal blijft, ga ik bij koningsdag geen xtc nemen. Dus ik ben opzoek gegaan naar vergelijkbare alternatieven (ook met behulp van dit forum), maar ik heb niet echt iets gevonden. -Vaak wordt er gezegd om dan speed te gebruiken, maar dat wil ik sowieso niet want daar word ik echt super rot van. -Kanna leek mij wel wat, alleen ik vind het niks om heel de dag te snuiven.. En aangezien kanna maar twee uur werkt, als het al werkt, moet je toch vaker bijnemen. Je kan het ook roken en eten, maar dan schijnt het effect er niet te zijn. -Bij één smartshop verkopen ze verder N Eye ZZZ, een middel waar veel goede verhalen over zijn. Maar op internet staat nergens wat er nu precies in zit, overal wordt er een beetje gegist naar de werkende bestandsdelen. Ik heb de smartshop opgebeld maar die wilde het niet zeggen. En ik wil dit middel niet nemen zonder dat ik zeker weet dat het mijn serotonine niet aanspreekt, anders had ik net zo goed xtc kunnen nemen (is nog veel goedkoper ook). -2CB lijkt mij verder wel chill, vooral een kleine dosering dat ik een beetje dat happy en love gevoel heb. Helaas is er in mijn omgeving niet aan 2cb te komen. Duss.. Iemand nog andere alternatieven? Bedankt alvast!"
"Vooral de smartshop dingen zijn voor mij makkelijk aan te komen (en xtc dan). Maar bij de producten van de smartshop heb ik altijd veel twijfel. Ooit een keer happy caps genomen, nou ik denk dat ik blijer was geweest als ik het geld zelf door de wc had gespoeld of in de fik had gestoken. 2cb heeft ook mijn voorkeur, maar mijn "xtc-connectie" heeft dit niet helaas."
"De volgende dag moet ik weer werken. De laatste keer dat ik speed had gebruikt was ik de volgende dag totaal niet in staat om te werken. Ik zat toen echt te twijfelen om mijn baan op te zeggen zodat ik lekker naar huis kon"
"Peppi en Coki zei: Ik heb even wat research gedaan naar N Eye ZZZ en dat blijkt gewoon 4-FA (ook wel 4-fmp genoemd) te zijn. Dit werkt, net zoals MDMA, in op je serotonine. Hoewel 4-FA minder serotonine verbruikt dan MDMA en je dan dus zou verwachten dat de hersteltijd lager is dan MDMA, is dit niet getest en raadt bijvoorbeeld Unity aan om tussen gebruik even lang te wachten als met MDMA(6-8 weken) Klik om te vergroten... Bedankt voor deze info! Maar goed dat ik het niet gekocht heb dan! Anders had ik onbewust mijn eigen regels overtreden . Toch maar nog maar even een rondje doen dan in mijn contactenlijst voor 2-cb."