Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag 3 ging goed. Dag 4 niet, want ik heb zojuist een jointje gerookt. Ik heb het voor nu goed volgehouden vind k zelf. Morgen beginnen we weer opnieuw ๐"
"Hallo, Aangezien er een topic is met verslaving ben ik ook wel bereid om mijn verslaving hier te delen. Ik ben toen ik 18 werd begonnen met weed roken. Ik kwam in aanmerking met weed door mijn nicht. Altijd als ik bij haar kwam chillen dan nam ik een paar trekjes van haar joint. Toen die tijd kon ik nog niet zoveel hebben. Ze had haze en bij het 3e trekje werd ik al mega stoned. Toen ik 19 was leerde ik de vader van mijn kind kennen (Ondertussen mijn ex.) Hij blowde elke dag wel 5 of 6 jointjes op een dag. Ik ben met hem mee gaan blowen en zo ben ik er verslaafd aan geraakt. 2 jaar later werd ik zwanger en toen dacht ik nu moet ik ermee stoppen. Het is me gelukt om ermee te stoppen. Toen mijn kind 2 jaar oud werd begon ik weer drang te krijgen om even een avondje zen te zijn en even weg te zijn van de wereld. Ik heb dit gedaan. Achteraf mega dom want nu ben ik weer verslaafd. Ik rookte eerder toen mijn kind 2 jaar oud was tot aan ongeveer 4 of 5 maanden geleden alleen in de weekenden in de avond 2 jointjes en door de weeks kon ik er prima vanaf blijven. Maar ik heb paar maanden geleden 1 keer door de weeks een jointje gerookt en dat was de domste set ever! Nu rook ik elke avond 1 jointje en ik wil hier vanaf. Ik ben moeder en heb een verantwoordelijkheid, maar kan ook geen hulp vragen wegens privรฉ omstandigheden. Ik zit een beetje vast.. Vandaag is het maandag en ga ik weer proberen na 4 pogingen om het niet meer door de weeks te doen. Ik ben benieuwd hoelang ik het volhoud."
"Zeehond zei: Even los van je verslaving aan weed schrijf je in andere topics ook over veelvuldig gebruik van xtc/mdma, 3-mmc gebruik en heb je volgens mij afgelopen weekend nog lsd gebruikt. Is er niet meer aan de hand dan wat je schrijft? Klik om te vergroten... Nee van het weekend schreef ik over de LSD in een ik vorm, maar een vriend van me heeft LSD gebruikt niet ik.. Ik vind LSD niet mijn soort drugs.. Ik heb nog maar 1 keer 3mmc gehad en dat was vorig jaar dec en XTC wel te vaak gehad idd"
"OtherShore zei: Scherp @Zeehond Goede vraag. Daar ben ik ook benieuwd naar @Drugsmatties Kun je hier iets meer over zeggen? Zou je professionele hulp willen maar is er iets dat je tegenhoudt? Klik om te vergroten... Wegens prive omstandigheden kan ik geen professionele hulp krijgen. Dat is te riskant"
"gister was dag 1 met stoppen en dit is geslaagd De rest volgt"
"Trots op mezelf, want dag 2 is ook gelukt! Op naar dag 3 ๐ช๐"