Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben sinds kort bezig met paddo's kweken, alleen is mijn voorraad vermiculiet alweer bijna op. Eerst had ik alles via de webshop gekocht, maar ik vroeg me af of het ook gewoon in het tuincentrum (in en rondom Groningen?) te koop is. Weet iemand of het beschikbaar is daar? dat zou mij weer een onnodige reis schelen, bedankt"
"Vergeet ook niet tijdens je trip een beetje te eten. Niet een hele maaltijd ofzo, maar een koekje is wel lekker. De smaken zijn bij mij veel intenser. Het lekkerste wat ik ooit heb gegeten was een chocolade sprits tijdens een trip"