Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hehe, duivelse keta =) K-holes kunnen zo extreem ver gaan. Het is inderdaad je eigen droomwereld, maar ik vind niet dat je het heel erg kan sturen. Ik zit meestal op bizarre plekken tijdens mijn trip die ik zelf niet zo snel zou kiezen ;p Maar ze zijn altijd leuk. Mijn k-hole in India van eigen gekookte K: Ik kom een fictief persoon tegen en hij stelt om mij voor om naar de maan te gaan. Ik helemaal verbaasd en opeens waren we ook op een soort maangebied en het voelde ook alsof ik door de ruimte aan het reizen was. Ik zei nog tegen hem; maar ik wil niet naar de maan, die zie ik elke avond. Ik zou eigenlijk liever naar mars willen en toen werd hij pissed en kwamen weer terug op aarde...Bizarrrr. Toen ik terug was kreeg ik zo'n doodservaring en dat was echt een bijzonder gevoel. Geen angst enzo, gewoon...fijn...dood...gaan hehe. Toen ik nuchter werd was het allemaal weer "normaal"."