Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb afgelopen week voor het eerst een kwart pilletje genomen. De vriendin waar ik het van kreeg zei dat het XTC was maar ik twijfel er over. Omdat ik al wat gedronken had, weet ik dus niet zeker of ik er wat van voelde. Ik probeer even te omschrijven wat ik voelde toen: Ik had dus al wat alcohol op, maar voelde me na het kwartpilletje niet dronken, wel heel relaxed en vrolijk. Ik had niet echt overdreven energie ofzo maar was totaal niet moe. Ik had overal vrede mee en vond alles wel leuk. Maar ik weet dus niet zeker of dit gewoon aangeschotenheid was of dat pilletje. Ik had echt veel gedronken al namelijk... Die vriendin zei dat het binnen een kwartier zou werken en een uur zou duren, terwijl ik altijd las dat het 4-6 uur duurt. Toen ik een uur na de inname thuis kwam, voelde ik me wel anders dan normaal als ik alleen gedronken heb, maar kon wel meteen slapen. Mijn vraag is: was dit XTC? Het was een bruin pilletje dat afbrokkelde in m'n mond en het smaakte vrij bitter. Ik heb niet gelet op een logootje erop ofzo...weet iemand wat dit voor pilletje was?"
"Ja het was ook stom dat ik al gedronken had, ik wilde altijd al een pilletje proberen maar meestal dacht ik, neh toch maar niet, alleen die avond kon het me niet zo schelen. Ik ga het binnenkort gewoon goed doen, en neem ik er gewoon een halve of een hele in btw de volgende ochtend voelde ik helemaal nix, zelfs geen kater of wat dan ook..chill"