Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier en had een vraagje, je ziet in amerika veel drugsgebruik, maar dan vooral heel veel van die hele extreme dingen, zoals crystal meth en heroïne (En nog veel meer andere meuk). Nou was mijn vraag of dat in nederland uberhaupt aanwezig is, hebben jullie dit soort drugs weleens gezien gehoord of misschien zelf gedaan? In mijn kringen is het helemaal nergens te bekennen gelukkig, maar wellicht dat er toch een soortgelijke kring die het gebruikt in nederland is. Thanks!"
"Mezelf zei: Ja beide middelen heb ik vaak genoeg voorbij zien komen. Ik heb zelf een gr meth maar nog nooit aangeraakt. Is meer voor de verzameling Klik om te vergroten... Dat dacht ik dus al dat het meer door mn omgeving kwam dat ik het nog nooit voorbij heb zien komen. Interessant, thanks!"
"Rivalrie zei: Nooit aan beginnen. Klik om te vergroten... Dat was ook zeker niet mijn idee!"