Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je moet er in ieder geval rekening mee houden dat een bommetje pas na een uur of 2 optimaal werkt. Dat is het verraderlijke aan bommetjes, je voelt ze namelijk al na 20/30 minuten, maar dan ineens een uur later beginnen ze echt goed te werken en lijkt het wel alsof je net weer bij hebt genomen. Dus wees niet te snel met bijnemen. Over de ideale dosis kan ik niets zinnigs zeggen, dat verschilt per persoon, maar iets van 100mg lijkt me redelijk normaal. Het ligt er helemaal aan wat je gewend bent. Met bommetjes heb je veel meer het risico dat je teveel neemt en gaat tweaken dan met het nemen van lijntjes. Maar persoonlijk vind ik de werking van een bommetje veel prettiger. Word er minder opgefokt van en ze werken een stuk langer. Bij een goed bommetje denk je de komende 8 uur niet aan bijnemen. Maar goed ik ben een zware gebruiker dus mijn bommetjes zijn ook een stuk groter dan 100mg. Sowieso kan je ervan uit gaan dat als je een bommetje neemt dat je niet meer gaat slapen die nacht en met 2 a 3 bommetjes moet je het redden tot de volgende avond. Als ik dan wil slapen (meestal voel ik me dan nog behoorlijk peppie) dan ga ik wat te eten maken en meestal val ik daarna meteen in slaap. Geen last van een dip omdat het uitwerkt op die manier. Volgende dag brak maar nog geen dip, helaas kan ik dat niet zeggen voor de dagen erna"