Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Nihilist, Leuk report! Fijn om iemand anders zijn ervaring te lezen. Ik zit momenteel voor de eerste keer aan de 3MMC. Wat je beschrijft klopt het is een gevaarlijk fijn gevoel, ik heb alleen wel pieken en dalen maar dat kan komen omdat ik nu geen weegschaal heb en de doseringen inschat. Ik los het op in een klein beetje dubbelfris of water, roer het even goed en gaan. Lijkt goed te werken, fijne manier van innemen ook. Ik was eigenlijk van plan om maximaal 300mg te nemen en zit nu na 5 uur sinds inname op 550 mg, het liefst laat ik de rush nog even doorgaan, denk je dat bijpakken zin heeft?"