Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben al wat ouder en grijzer dan de meesten onder jullie en moet toegeven, ik heb een lange en intense ervaring gehad met heroïne, gevolgd door methadone. Nu is het zo dat ik op deze producten heel goed functioneerde. Mijn angsten waren niet langer verlammend en ik was in staat te relativeren, wat dan weer leidde tot functioneren. De enige reden waarom ik gestopt ben is de verslaving. Steeds plannen hoelang je toekomt, hoe je uurrooster eruitziet, of je kunt afspreken met vrienden of familie zonder af te kicken. Want afkick was een no go. Ondertussen werk ik niet meer en mijn medicatie (seroquel, efexor en een hele rits barbi's) biedt niet de innerlijke rust waar ik zo naar verlang. Vandaar mijn interesse in methiodone, IC-26, vrij verkrijgbaar. Ik ken het (nog) niet, maar volg graag jullie verhalen en ervaringen daarover. Grtz"
"Als je het lekker vindt en 't gaat uit de handel, dan schaf je toch een voorraadje aan? Wel even opzoeken hoe best te bewaren. Heel comfortabel voor occasioneel gebruik vind ik."