Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De overlast is meestal van Marokaanse-Nederlanders zelf die nix anders te doen hebben dan hele dagen in de schop te zitten.En dan voornamelijk rond middernacht is het een zwerm van Marokaanse-Nederlanders. Wij Belgen zijn op 1,2,3 weer weg en gaan terug richting huis of werk!"