Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Een hele tijd terug heb ik een kweekset gehaald voor de eerste keer. Het ging allemaal wat moeizaam omdat het te koud was op mijn kamer, maar op een gegeven moment kwamen de eerste paddestoelen boven. Nu duurt het al 3 weken en ze groeien niet echt door. Ik heb besloten toch te gaan oogsten, hoewel ze voor mijn mening erg klein zijn, en te wachten hoe de tweede flush eruitziet. Ik zal alleen hier en daar wat blauwgroene plekken in en op de paddestoelen, en veel zijn gegroepeerd als het ware op een groot stuk mycelium, geloof ik. Mijn vragen zijn: kan ik deze nog eten, had ik nog langer moeten wachten ondanks de blauwgroene plekken, en moet ik de stoeltjes losmaken van elkaar?"
"Oke gelukkig, hoef ik de paddestoelen die aan elkaar vastzitten ook niet los te maken dan - gewoon drogen zoals ze nu zijn? Ik heb hem opnieuw geprepareerd voor de volgende flush als je dat bedoelt. Bedankt voor de snelle reactie!"
"Ja precies! Ja ik denk ook dat het de temperatuur te laag was, misschien moet ik even een betere plek zoeken. Bedankt voor de reacties"