#1
Hallo allemaal,
Een hele tijd terug heb ik een kweekset gehaald voor de eerste keer. Het ging allemaal wat moeizaam omdat het te koud was op mijn kamer, maar op een gegeven moment kwamen de eerste paddestoelen boven. Nu duurt het al 3 weken en ze groeien niet echt door. Ik heb besloten toch te gaan oogsten, hoewel ze voor mijn mening erg klein zijn, en te wachten hoe de tweede flush eruitziet. Ik zal alleen hier en daar wat blauwgroene plekken in en op de paddestoelen, en veel zijn gegroepeerd als het ware op een groot stuk mycelium, geloof ik.
Mijn vragen zijn: kan ik deze nog eten, had ik nog langer moeten wachten ondanks de blauwgroene plekken, en moet ik de stoeltjes losmaken van elkaar?

Een hele tijd terug heb ik een kweekset gehaald voor de eerste keer. Het ging allemaal wat moeizaam omdat het te koud was op mijn kamer, maar op een gegeven moment kwamen de eerste paddestoelen boven. Nu duurt het al 3 weken en ze groeien niet echt door. Ik heb besloten toch te gaan oogsten, hoewel ze voor mijn mening erg klein zijn, en te wachten hoe de tweede flush eruitziet. Ik zal alleen hier en daar wat blauwgroene plekken in en op de paddestoelen, en veel zijn gegroepeerd als het ware op een groot stuk mycelium, geloof ik.
Mijn vragen zijn: kan ik deze nog eten, had ik nog langer moeten wachten ondanks de blauwgroene plekken, en moet ik de stoeltjes losmaken van elkaar?
