Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rivalrie zei: Van stimulanten word ik echt een slet 😂 Sex op psychidelica vind ik wel het lekkerst. Klik om te vergroten... precies deze, sex aan de LSD 1x gedaan, WAUW, wat een ervaring maar vind psychidelica en GHB allebij wel perfecte spul ervoor, ghb maakt echt iets dierlijks en rauws in je los ofzo, meeste mensen worden er ook kinky van en ghb blijft de enigste soort dope die mij 8 uur lang gemotiveerd houd om bezig te blijven, als een soort gokverslaafde achter een roulettetafel xD"
"Ik gebruik alweer een goed halfjaar dagelijks, dus ik herken de dingen die jij zei toen ik begon met speed te snatsen, en ja er zit veel kwaliteitsverschil tussen verschillende soorten speed overal, speed is een drug die naar mijn kennis overallinks en rechts word gemaakt en waar geen gigantisch profesioneel lab voor nodig is. mocht de speed echt heelveel branden en wit zijn als je hem krijgt, en geel worden na een paar dagen/een week, dan zit er voor een groot gedeelte caffeïne in. Dit is niet erg hoor want er zijn bijna geen packies te kopen zonder caffeïne…. Uitwassen met aceton zou je kunnen proberen, en koop het altijd “nat” in, je betaalt er een stuk minder voor en t is vaak betere kwaliteit ook! wat betreft je tweede vraag, dit herken ik heel erg. Dit is precies wat ik had maar mijn reactie uit nieuwsgierigheid was groter-en groter Wordende lijnen neerleggen, dan komje weer op dat oude ”niveau”. dit hadik ook met cocaine, elke keer probeer ik weer op die plek te komen van die ene keer…. Maar neem van mij aan als je dat doet is de kans aanwezig dat je zoals ik zometeen eraanvast komt te zitten, en die pepverslaving is geestelijk een hele taaie kan ik zeggen, its all in your own head. Enigste advies wat ik je kan geven als je niet op t oude niveau komt is een tijdje minder speed doen. Ik ben voor deze pepperiode ook 2 jaar clean geweest en ik ging de eerste maand in deze huidige periode als een raket!!maar nu zit ik opeen punt datik honger krijg van pep, Slaap aan de pep en als ik het niet neem val ik in slaap overal te pas en te onpas, er gaat nu zon 30 gram doorheen per week. neem aan dat je dit niet wilt….. en zowel, neem dan afscheid van je reukvermogen mijn reuk is 90% permanent weg de KnO arts heeft ernaar gekeken….dus ik proef tegenwoordig ook nauwelijks echt mn eten meer. mocht je nog meer antwoorden zoeken kan je me altijd een pb sturen chef! naast pep hebik zonbeetje alle wel bekende drugs gedaan, op de heftigste paar na dan. Ochtendstrakke Groeten DokterPepper"
"HappyMind zei: Dit heeft niets met het topic te maken... maar op je profielfoto ben je herkenbaar in beeld (als jij dat bent). Wellicht een bewuste keuze - dan heb ik niets gezegd - en anders snel veranderen. Klik om te vergroten... ik dacht juist reactie te geven op de lieve jongen zn vragen….. maargoed, ik hou mn mond wel weer xD en verder maakt het me niks uit wat betreft herkenbaarheid, evengoed bedankt voor het melden!👍🏻"
"Ohja helemaal vergeten te melden, natte speed legt men altijd eerst te drogen, laat al het vocht en de oplosmiddelen eruit dampen, bij een verwarming is dit met een half uurtje gedaan. En nooit op plastic hoesjes drogen!! De pep bijt in het plastic in en laat je hoesjes achter met een grovere niet gladden textuur (melkglas idee). Mocht je een stap voor stap uitleg willen hoe te drogen pb maar dan maakik die 👍🏻"
"Mevrouw Pløp zei: De eerste zin ban Happymind haar reactie sloeg niet op jouw reactie. Maar op dat wat zij ging zeggen niks met het topic te maken had. Klik om te vergroten... Oh jeetje ja nu snap ik hem….. xD ja ik heb ook maar een lange nacht achter de rug, en moet vanavond/vannacht ook naar een illegale rave toe, dus word een taai weekend en ik begin nu al met dit vage gedoe…. Ik heb frisse nieuwsgierigheid hoever ik kom zondag :3"
"Zanza zei: Helemaal mee eens! Als het allemaal kan dan staat Decibel wel op de planning komende zomer. Dat festival geniet wel echt de voorkeur boven defqon bij mij, sinds defqon niet meer op almere strand wordt gehouden. Iets minder bekend ook buiten Nederland. Gezelliger sfeertje. Maar idd een speeltuin voor volwassenen. Het terrorbos 😍 Klik om te vergroten... Jaaaaa omg daar was ik bij, terror for life! 300bpmcin je kanusss🥵🥵"
"Msloverdj zei: Ik ben benieuwd welke gadget en sfeeritems jullie hebben gelinkt aan een avondje gebruik. Favorieten? Foto's welkom! Je weet nooit hoe bv een projector daadwerkelijk is in je kamer. En hebben jullie tips.. van een lavalamp bij de intertoys tot een dure projector/soundset. Of zijn er andere spullen die echt een aanrader zijn?(Kennen jullie die 'prikkel' die je langzaam over je kruin heen en weer schuift...Zaaalig) Heb zelf altijd enorm plezier door m'n 'partybril' figuurlijk op te zetten, en met die blik door doodnormale winkels te struinen..zie mijn lavalamp bij de Intertoys. Voor een trip lijkt zo'n fluffy plaid mij heerlijk, maar ik zie ze alleen met maar 1 zachte kant. Door een spontane gehaaste verhuizing begin ik opnieuw met het vullen van mijn funkoffer. Ik heb deze sprietjeslamp besteld via chinese site, hopen dat het geen troep is Al eerder gehad, heerlijk om met je vlakke handpalm zachtjes over te glijden, of alle sprietjes door je handen laten glijden. Klik om te vergroten... Trust me, een lege glassex of soortgelijke spuit, en deze vullen met ijswater als het heet is….. dan ga je eventjes helemaal uit je pan🤯😈"