"koekiemonster zei:
Asfaltjunkie zei:
Hoi,
Ik heb dus adhd, al mijn hele leven lang. Gelukkig is het bij mij nooit onderkent, omdat het toen nog niet bekend was.(ben nu bijna midden 30)
Toen heette het nog dat je een druk/dwars/vervelend jong was...
Toen daarna adhd bekend werd, hebben mijn ouders mij regelmatig gevraagd om me te laten testen en te laten mediceren. Dat heb ik dus nooit laten doen want ik ben tegen overheidsdrugs!
Wanneer merk ik dat ik adhd heb:
-omgang met bepaalde types mensen
-Zoals laatst, heb ik m'n Benz van 28jr oud gerestaureerd, ik kan niet aan een plek werken op de auto, ik werk aan 3-4 plekken tegelijk....
-Ik heb schijt aan regels en gezag in het algemeen.
-Ik ben een thrillseeker, als er geen risico's aanzitten hoeft het van mij niet zo nodig.
-ik verveel me behoorlijk vlug als iets me niet interesseert.
Mijn leven zal best wat moeilijker zijn dan iemand die bv Ritalin slikt, maar ik denk dat het dat best waard is.
Wat ik van medicatie voor adhd lees hier, komt toch vaak in terug dat je er een mak lammetje van wordt, en dat het op je psyche werkt.
Dat zijn dingen waar ik dus niet op zou zitten te wachten.
But maybe I like living in chaos?
geef maar eens wat reacties!
gr Asfaltjunkie
Klik om te vergroten...
schijt hebben aan alles en iedereen is geen kenmerk van adhd
Klik om te vergroten...
Bullshit quote,, als ik dit lees denkik.... HEEJ ADHD! begrijp PRECIES wat hij bedoeld! Huis opruimen???? Nee eerst meer zooi, en dan INEENS het HELE huis clean! Niet gestructueerd werken, gewoon de dingen doen zoals je ze tegenkomt.. afwas doen, na 2 minuten op de badkamer bezig zijn, dan half stofzuigen ... OOWJA de AFWAS... hoppa, weer verder met de afwas, maar waarom niet gelijk even eten koken?! en oowja, muziekje aanzetten op de pc........ toch maar even nieuwe shit downloaden... verrek..ik was toch eten aan het koken!? waarom ben ik nu dan mn complete pc aan het HERinrchten? Couse i f#cking feel like it!!
Kwestie van hyperfocussen op de verkeerde momenten haha...
Nee geen uitsluitsel mogelijk... DIT is een adhder!
ALs je een rustig baantje hebt zonder problemen...je relatie is ok en je kan leven met de door jou gecreerde orde in chaos, laat de medicijnen voor wat ze zijn, en ga op de drive van ADHD.. voelt tenslotte heerlijk als je in THE RUSH zit.. kan geen Rambo tegenop!
Echter als je keer op keer op relatieproblemen stuit, of de verkeerde partners aantrekt, je na 2 maand je nieuwe baan wel weer gezien hebt , je afvraagt waarom je door weinig mensen serieus genomen wordt, je savonds suf blowed om rust in je koppie te krijgen,je je bank zelden gebruikt omdat je toch het liefst staat, critiek simpelweg niet uit kan staan omdat je je in jou ogen voor 1000% hebt uigesloofd om dat voor elkaar te krijgen, je meer auto's in de soep hebt gereden dan dat je borden soep op hebt in je leven.. en savond om 24.00 uur denkt, zoow nĂș ben ik pas Ă©cht wakker..... tsja... dan moet je afwegen of je zo de rest van je leven wilt slijten.
Adhd .. ik heb er geen problemen mee.....
altans dat DĂCHT ik, en toĂ©n...... toen zag ik het daglicht..........."