Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, Ik heb wel eens eerder geblowd maar altijd maar een paar trekjes en nooit echt veel. Afgelopen woensdag echter iets meer (lees 3 a 4 joints met 3 mensen) en heb nooit echt het gevoel dat ik er erg stoned van wordt. Alleen toen ik ging slapen werd ik wat angstig en nu (zondag) blijf ik dit gevoel houden als ik wil slapen. Ik voel me best wel uitgeput en mn benen werden moe, maar als ik dan wil slapen voelt het alsof ik ineens meer stress ofzo krijg. Ook voel ik me overdag nogal afwezig en niet erg prettig in de conversaties en ik zit mezelf een beetje in de weg, als ik me probeer te concentreren op een serie ben ik na 10 minuten weer afgehaakt. Het lijkt allemaal een beetje aan me voorbij te gaan, als ik bijvoorbeeld terugdenk aan de dingen die ik overdag heb gedaan. In mn familie heb ik een nicht die een keer na het roken van een joint in een psychose is geraakt en een jaar uit de roulatie is geweest omdat ze volgens mij contact met de werkelijkheid was verloren en gekke dingen zag. Nu zie ik geen rare dingen maar ik voel me wel een soort van sloom en dus gestresst als ik wil slapen. Ik ben toch bang dat ik misschien ook iets van deze aandoening misschien in me heb en er rust nogal een taboe in mijn familie en vooral mn ouders dus op het roken van wiet. (daarom vertel ik het eerst hier voordat ik hun ermee overval). Iemand die dit misschien herkent en advies kan geven?"