Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik lees regelmatig eens mee wat jullie zo allemaal te vertellen hebben, maar zelf gebruik ik niet zoveel. Ik rook enkel af en toe een jointje en gebruik sporadisch eens iets anders om te experimenteren. Nu ga ik morgen naar een mini festival en ben ik van plan 2 pillen (getest op 130mg) te gebruiken. Ik ben 21 jaar en weeg 75kg. Ik weet dat je ongeveer 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht moet innemen om een goed effect te hebben. Maar ik gebruik slechts 1 Ã 2 keer per jaar. Is het dan verstandig om 4 halfjes in te nemen? Of neem ik best iets minder, of gewoon 1 pil in een keer en verder niets meer? (De 4 halfjes zouden zo over 9 uren verspreid worden) Na het gebruiken neem ik altijd een pauze van minstens 6 maand, meestal een jaar. Gr"
"Blij dat ik bevestiging krijg van die ene pil niet meteen geheel te nemen. Ik zal ze allebei meenemen en (proberen) op tijd bij te nemen. Het is zeker niet de bedoeling dat ik volledig van de kaart ben, aangezien er enkele niet-gebruikers meegaan met mij en dan is het ook zonde voor hen als er enkele van hun vrienden volledig staan te spacen en er geen zinnig woord meer uit weten te krijgen. Bedankt voor de info"
"Gisteren is alles goed verlopen, 2 pilletjes over een uur of 9 verspreid. Nu had m'n vriend er nog een extra bij en gaf ie em aan het einde van de avond zomaar aan mij.. Nu ligt die hier zowat te liggen en heb totaal geen idee wanneer ik deze zou moeten gebruiken, aangezien ik maar 1 Ã 2 keer per jaar gebruik. Verstandig lijkt het me niet, maar wil niet dat die hier een jaar blijft liggen, dus dacht ik om die vanavond of volgend weekend te gebruiken om daarna terug m'n jaarlijkse pauze in te lassen. Of leg ik ze beter op een ver, donker plaatsje...?"