Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ik gebruik nu toch al wel een paar maanden regelmatig speed, maar ik zit al een tijdje met een vraag: als ik speed gebruik doe ik dit altijd samen met een vriend of vrienden, dan doen we dat meestal in de weekends, gewoon een heel weekend(vanaf vrijdagavond tot zondagochtend soms) maar na een grammetje en een half ongeveer krijg ik pijn in de linkerkant van men gehemelte en tong en tanden, eigenlijk men hele linkerkant van men gezicht (ik doe ze altijd met men linkerneusgat) kan ik hier iets tegen doen of zijn hier trucjes voor om dat te voorkomen? of neem ik gewoon te veel? zou wel fijn zijn mochten jullie hier wat van weten of kennen"
"hallo, dankjewel voor de reacties, maar het probleem is, als ik een 'normale dosis' neem van bv 200mg dan voel ik er niks van, als ik 2 lijntjes neem van kwart gram, dan voel ik em pas en elke keer als ik met de rechterkant doe bloed die als een rund of toch miss bommetjes doen, maar weet hier niet erg veel van(hoeveelheid,hoelang hij werkt enzo)"
"hallo, sorry voor de late reactie maar had het een paar dagen even druk, om te beginnen heb ik men speed laten testen en hij was 66% en er zat wat cafeine in, dus daar lag het probleem niet, maar hier wel: ik zat een tijdje geleden in een instelling omdat ik angsten had en paranoide, hadden ze me daar medicatie voorgeschreven namelijk seroquel XR 400 mg, maar moest er 3 van nemen dus dat is dan 1200 mg, moest ik maandag men voorschrift gaan halen bij men dokter dacht ik waarom zo ik niet gewoon stoppen met die seroquel,(ik had er ook redelijk veel bijwerkingen van) dus nu was men dokter op vakantie moest ik even naar een andere gaan, wilt die dokter men voorschrift schrijven kijkt die naar mij en zegt die ben je zeker dat je zoveel moet nemen dus die dosis wat ik nam was zo hoog dat je er op termijn wel bijna 15 jaar minder lang van leeft, dus ik zeg tege die dokter ik neem die al bijna een jaar waarom kan ik er niet gewoon mee stoppen dus gestopt met die seroquel, voelde me DIRECT een heeeel stuk beter,frisser minder moe, ging ik gisteren bij men maat pitte, had hij nog 4 gram speed liggen, dus ik denk ja we kunnen wel eentje doen, leg ik me 2 lijntjes, (denk zo een 200 mg ongeveer) en na een 4-5 min krijg ik ineens zoo een kick, en k ben nog altijd even hard aan het spacen als vannacht,ongv. 6 uurtjes en een half geleden nu heb ik die seroquel daarnet opgezocht, staat er dat seroquel de dopamine aanmaak in de hersenen remt of tegenhoud,(ken niks van die medische termen ) en heb ik gelezen dat het effect van speed eigenlijk gewoon is dat het heel veel dopamine vrij laat komen in de hersenen, dus daarom moest ik zoveel lijnen door men neus jagen om toch maar iets te voelen, dusja, dat probleem is dan ook weer opgelost, als jullie me nog wat meer uitleg kunne geven ofzo zou wel fijn zijn want ken helemaal niks over de werking van die stoffen enzo in de hersenen, laterzz"