Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor zover ik weet levert Azarius gewoon in België. Ook wordt je pakket bezorgt door een bezorgbedrijf, dus niet door Azarius zelf. Het bezorgbedrijf zal niet naar je leeftijd vragen lijkt me. Er is zelfs een grote kans dat de bezorger die aan je deur komt niet weet wat hij bezorgt. Let wel: bij het bestellen bevestig je dat je 18 of ouder bent. Dat betekent voor jou misschien niet zo veel, maar op die manier is Azarius in ieder geval niet verantwoordelijk als er iets mis gaat. Dus als je schade lijdt aan een fout door Azarius, dan zul je een rechtszaak waarschijnlijk niet winnen... Maar dat is misschien een gedachte te ver... Hoop dat je wat aan de info hebt."
"Wat ThePhotographer zegt bedoel ik met 'schade'."
"Hey, Ik was een beetje aan het surfen toen ik dit vond: http://azarius.nl/smartshop/psychedelic ... inthe_kit/ Een absint kit. Hiermee kan je ongeveer één liter absint mee maken. Absint bevat een aantal psychoactieve stoffen, waarvan thujon de voornaamste is. Er is niet veel duidelijkheid over de hallucinerende effecten ervan, maar in elk geval is bekend dat ze zijn er wel degelijk zijn. Mogelijk wordt het in het lichaam verzameld, zodat bij regelmatig gebruik van absint het effect sterker wordt. In structuur lijkt thujon op THC, de werkzame stof in cannabis, maar het mechanisme waardoor het in werking treedt, is anders (en nog onbekend) gebleken. Klik om te vergroten... Heeft iemand ervaring met abinst, thujon, of deze kit? Ik heb gelezen in de YouTube reacties van deze video: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... POir49cCWk dat de kit 'nep' is. Met 11 'thumb-ups' was dit: Don't beieve this crap, it's not the good recipe. We don't use vodka but pure 70 or 90° alcohol from pharmacy. Almost the same recipe as RICARD or PASTIS. This Kit is bullshit.Only the herbs are real, you get something close to absynth but it is not the real deal. Klik om te vergroten... een top comment."
"Niemand ervaring met absinthe?"
"Ik ga paddo's kweken. Heb net mijn sporenspuit binnen gekregen van Azarius. Ik heb alleen nog een vraagje: Hoe kom ik aan Tyvek of aquariumwatten? Op internet staat over beide extreem weinig informatie. Als je Tyvek googled kom je alleen maar bij sites die meters van Tyvek papier verkopen. Als je aqariumwatten googled kom je uit op vulling voor transseksuelen. -Waarom kan ik één van beide kopen? -Zijn er nog andere filtermaterialen die gebruikt kunnen worden? Extra info: Deze kweekmethode wil ik gebruiken: http://mushplanet.nl/kweekhandleiding/p ... rogge.html Sporen van: http://azarius.nl/smartshop/magic-mushr ... s_ecuador/"
"Heb filterwatten bij een dierenwinkel gehaald. Zal wel goed komen lijkt me.."
"Beste kwekers, ik had een vraag in verband met het kweken van paddo's. Binnenkort ga ik voor het eerst proberen te kweken. Geen kweekset, gewoon een sporenspuit. The real deal Ik had een vraag over het steriliseren van de jampotten. Op alle paddo sites staat dat het met een snelkookpan MOET, maar aangezien ik die niet heb, 70 euro best veel geld vind, maar ook niet zo van marktplaats houd zou ik liever opzoek gaan naar alternatieven. Ik heb even geresearched en op veel sites over jam en zo staat dat je ook gewoon kan steriliseren in de oven. Op 160 graden een kwartiertje. Is dit mogelijk, en zo nee, is het mogelijk om te steriliseren in een normale pan? Als dit allemaal niet mogelijk is stop ik wel met zeuren en schaf een snelkookpan aan Alvast bedankt!"
"Beste stoners en psychonauten, Ik ben een absolute 'noob', die zich aan het inlezen is over het kweken van verschillende soorten drugs. Natuurlijk staat wiet ook op het lijstje, maar ik kom er niet helemaal uit. Op internet staat enorm info, maar door alle bomen zie ik het bos niet meer. Toen ik voor het eerst nadacht over het kweken van wiet wist ik niet dat het beginnen zo duur was! De reden dat het zo duur is dat het nu al veel te koud is om buiten te kweken, en ik zo ongeduldig ben dat ik graag binnen wil kweken. Ik dacht: paar zaadjes, aarde, voedsel, potjes, lampje en klaar! Toen ik las dat je twee verschillende lampen nodig had, dat een kweektent nodig is, en dat je een ventilator nodig hebt schrok ik een beetje... Tel het maar op: -5 zaadjes is al gauw €30 -Voedsel kost ook nog €15 -Lampen €30 -Tent (duur!) €80 -Ventilator €20 Dan zit je al op €175 euro! Dan ga ik uit van de goedkoopste materialen. Is er een manier om goedkoop te kweken, of kan ik de hoop beter opgeven? Vooral een tent is zo duur. Ik heb eigenlijk ook geen zin om zelf aan de slag te gaan met een kast. Geen zin om al te veel te knutselen (moet binnenkort 3 terraria in elkaar knutselen en daar wou ik het wel bij houden). Is het niet mogelijk om de plantjes bij elkaar te zetten en dan gewoon een lamp er boven hangen, zonder tent of kast erom heen, of werkt dit niet goed? Heb ik echt een ventilator nodig? Heb ik een groeilamp nodig? Ik had namelijk gelezen dat dat niet speciaal nodig was voor beginners, omdat de groei periode maar 1-tot-3 weken duurt. Als ik gewoon een HPS-lamp kon gebruiken voor groei-en-bloeiperiode dan zou dat iets schelen. "Dit is niet persee nodig, de groeifase is vaak maar 1 to 3 weken. Je kan dus ook een HPS lamp gebruiken in de groeifase of TL lampen met kleurcode "cool white"." http://wiet-zaden.nl/licht.htm Kan ik gewoon in potgrond kweken? Hoeveel tijd bespaar ik ongeveer met autoflower zaden? Als ik geen tent, ventilator, en extra lamp nodig zou hebben dan zou het kweken honderd euro goedkoper zijn. Als jullie meer informatie nodig hebben: Ik heb een kamer van ongeveer 3 bij 3 meter (niet gemeten). In de kamer moeten een aantal terraria komen voor mijn toekomstige slangen (andere hobby), mijn bed, een aantal planten en wat kasten. Dan heb ik nog ruimte over voor een paar wietplanten. Voor mensen die benieuwd zijn naar mijn andere kweekplannen: Ik ben van plan om een paddo kweekset, salvia stek, en cactus kweekset van azarius te halen. Zodra ik die sets en de zaden binnen krijg zal ik wel wat logjes bij gaan houden. Sorry voor alle vragen. De antwoorden zijn vast te vinden op internet, maar ik kwam er echt even niet meer uit."
"Niemand? Ik vroeg me ook af waar ik 'Tyvek' kon halen. 't Schijnt dat dat even goed werkt als aquarium filtermateriaal. Heeft verder niks te maken met snelkookpannen.."
"Oke blijkbaar had ik de kosten van wiet nog onderschat. Volgens http://www.growshopalien.com/blog/wiet-kweken-deel-1/ moet ik op €300-€500 rekenen. Te veel voor iemand die gewoon een paar plantjes wil als testje... Helaas. Gelukkig zijn paddo kweeksetjes, cacti, en salvia stekjes goedkoper."