Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Judas zei: wise words Tony. De pijnstillers paracetemol & fenacetine zijn de laatste tijd enorm in opmars. Vooral de laatstgenoemde. Hier in Gomorra aan de Amstel zijn de laatste tijd een aantal mensen opgepakt die de sos met fenacetine aan het versnijden waren. In een woning in de Bijlmer lagen kilos van dit nierslopende, kankerverwekkende medicijn Klik om te vergroten... Daar ben ik achter gekomen ja... Ik haalde altijd bij 1 van die mensen en ben na intensief gebruik in een rotperiode in het ziekenhuis beland met een dubbele nieronsteking... Ben bij elkaar meer dan een jaar ziek geweest en door het ziekzijn ook m'n (goedbetaalde) baan kwijtgeraakt... Ik heb nog mazzel gehad en m'n lesje inmiddels wel geleerd..."
"Judas zei: dutch-lycan zei: ik kan de geur niet echt omschrijven maar ik dacht altijd dat die geur coke was. moet je nagaan hoeveel ik van coke af wist :P maar iemand idee wat die geur dan wel is Klik om te vergroten... Het betreft hier de geur van zoutzuur. Soms ook die van kerosine of een menggeur van beiden. Ik heb veel met chemicalieen gewerkt, dit is geen boeken- of internetwijsheid Deze geur heeft niets met versnijdingsmiddelen te maken maar met het vervaardigingsproces van de cocaine in Zuid-Amerika. Allereerst gaat men daar in het veld van de cocabladeren cocapasta maken. Bij dit proces vormt kerosine een van de belangrijkste hulpmiddelen. Kerosine (oftewel vliegtuigbenzine) wordt als oplosmiddel gebruikt. Als je circa 1000 kilo cocabladeren in kerosine oplost, dan hou je ongeveer 4 kilo cocapasta over. Aan de aldus gewonnen cocapasta word vervolgens meerdere malen zoutzuur toegevoegd om het gewenste kristallisatie-proces tot stand te kunnen brengen. In de eerste stadia ontstaan er een soort kiezelstenen, maar als je steeds opnieuw zoutzuur toevoegt, dan transformeren de kiezelkristallen in een fijn poeder. Wanneer je deze laatste, veredelde variant in handen krijgt, dan ruikt je meestal die scherpe zoutzuurlucht die er aan is blijven kleven. Het is voor degenen die de sos maken bijna niet te doen om dit er helemaal uit te krijgen en waarom zouden ze ook: de connaisseur weet dat dit de geur van goede cocaine is. En schadelijk voor je body zijn deze moluculaire zoutzuurrestanten niet. In de ruwere, kiezelachtige kristallen tref je nogal eens de genoemde kerosine-geur aan. Die is een stuk minder prettig dan de zoutzuursmell. Ook hiervan krijg je een toprush, mits je het zelf nog verder weet te verpulveren. Een teveel aan kerosine-residu is echter niet zo best voor je gezondheid. Maar dat is cocaine zelf ook niet. Helaas. Klik om te vergroten... Ja, jammer genoeg zijn de lekkerste dingen vaak niet debeste optie voor je gezondheid.... Werd je van sos maar letterlijk groot en sterk... Net als bij spinazie!!!"
"DAVID0FF zei: Angramar Temenos zei: En als ik al zou gaan gebruiken, zou ik gewoon eisen dat het van het blok wordt gesneden. Klik om te vergroten... Haha gewoon eisen dat ik daar niet opgekomen ben vanaf nu enkel nog pure coke want ik ga het eisen en gaan Klik om te vergroten... Als de brandweer!!!"
"Idd.. Het leek hier meer op 'kost wat t kost een punt duidelijk maken' dan om een eigen mening... Maar Drientje: wetenschappelijk onderbouwd??? Wanneer is de drugsscene wetenschappelijk onderbouwd??? Net of wetenschappers een volledig en reeel beeld van deze scene kunnen hebben terwijl ze geen insider zijn... Dat weten ze nooit helemaal... Zelfs de politie maakt schattingen en zij weten meer dan jouw vermeende wetenschappers..."
"Ehhhhm jaaa.... Daar was ik al achter want dat heb ik gelezen... Ik zeg alleen hoe kun je hem (or anybody) daarnaar vragen wanneer hij waarschijnlijk méér een insider is dan dat wetenschappers ooit zullen zijn op dit gebied... Zij maken nl alleen rapporten op basis van de informatie die zij hebben/verkrijgen... Maar alleen de echte smokkelaars/dealers hebben het totaalbeeld en zij bepalen... Dus dan kun je nog zoveel wetenschappelijke documenten hebben gelezen, dit betekent niet dat je meteen alles weet wat er op dit gebied speelt in dit geval... Het blijft in dat geval een wetenschappelijke schatting..."