Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal! Ik ben geen Nederlander, ben in Estland geboren, ik hoop dat ik duidelijk voor jullie schrijf. Ik ben nu 31 jaar oud en vanaf 16 jaar ik noem xtc vaak, weekelijks of maandelijks met twee keer 1-2 jaar pauzen, dus ervaar ik veel met deze stof en heb ik nu korter werksduur en langere na-effecten. Vanaf 30 jaar heb ik als eerste keer 2cb in pillenform geprobeerd, ik vind dit middel prima voor mezelf en ik heb helemaal geen kater, alleen soms hoofdpijn als ik sliep niet genoeg. Dus oke, ik wil nu helemaal stoppen met xtc en gebruik alleen 2cb rond 2 keer per maand, maar ik ervaar eigenlijk te weinig deze middel en in weet niet alle risico's. Mijn vraag: Er is iemand hier die in langtermijn 2cb gebruiken of gebruikte, die weet alle risico's dat ik kan verwacht? Kan ik deze spoel gebruiken ipv xtc of beter niet doen? Ij hoor graag alle reacties, peace!"
"De Dunne zei: Lees dit eens door: Handboek - MDMA/XTC: handleiding Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven... drugsforum.nl Klik om te vergroten... Bedankt! Dat heb ik gelezen, ik weet zelf veel over MDMA, maar ik wil dit stof naar 2cb wisselen en ik zoek mensen die 2cb al jaren gebruikt en veel meer dan ik over risico's of adviesen."
"🐺PsyTekz zei: Xtc moet je sowieso al niet zo veel gebruiken. 2cb kan een leuke vervanger zijn en tolerantie verdwijnt normaal na 2 weken. Als je regelmatig wat wil gebruiken neem je beter geen serotonineslurpers. Die neem je om de 3 maand. Maar als ik jou was zou ik een lange pauze nemen van serotonineslurpers zoals XTC. Klik om te vergroten... Ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk xtc gebruiken, ik voel zich zelf prima tegenwoordig want mij serotonine blijft op goede niveau staan tijdens en na 2cb trip. In verband met xtc gebruik heb im 1-2 dagen depressie en eetlust. Tijdens 2cb trip kan ik bijvoorbeeld biertje drinken en wat gezond eten. Mijn leven is veranderd, ik hou echt van mij leven, alleen mijn vraag was dat is niet erg wordt na jaren gebruik? Moet ik met wel opletten, minder vaak gebruiken etc..?"