Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De witte Nintendo. Volgens mijn vriend met ruime ervaring de beste die hij ooit heeft gehad. Ik kan er niet over oordelen omdat het mijn eerste keer xtc was, maar het was een heftige trip"
"Hoi, Ik heb afgelopen vrijdagnacht voor het eerst XTC gebruikt. Nu heb ik het gevoel dat het nog steeds niet helemaal uit mijn lichaam is, kan dat? Ik heb vrij veel gebruikt. Ik voel me nog 'licht' en afwezig, en soms echt gewoon een slappe vaatdoek. Alsof ik er niet helemaal bij ben. Inmiddels heb ik al wel 3 nachten goed geslapen en eten gaat wel redelijk. Ik heb verder niet echt het depri gevoel, zoals ik verwachtte. Kan iemand me vertellen hoe lang het ongeveer duurt voordat ik echt weer een beetje mezelf ben? Of verschilt dat echt heel erg per persoon? Alvast bedankt voor het lezen"
"Bedankt voor de reacties! Wawa, ik heb zo rond de 400mg op in een tijdsbestek van zes uur. Ik hou er dan ook rekening mee dat ik er nog iets langer last van zal hebben. Zero, ook hier keel pijn, maar kan misschien ook van de droge mond komen? Ik heb nog last van tintelingen in handen en voeten, en ervaar de wereld buiten als een beetje vreemd. Komt vast goed, maar bij een volgende keer toch maar iets minder doseren.."
"Joopiejo, bedankt voor de uitleg omtrent de dosering. Ik was al van plan om, wanneer ik weer xtc zou nemen, een stuk lager te doseren. Ik was inderdaad flink in de war, maar ben gelukkig niet verkeerd gegaan. Ik vond het een bijzondere ervaring. Weet nu in ieder geval wel waarom het zo lang duurt voordat ik opgeknapt ben. Ik ben klein en weeg ook niet veel..."
"De nasleep is inmiddels weg gelukkig. Maar ben wel echt verkouden nu, dus dat zal zeker meegespeeld hebben ja. Ik sluit een volgende keer zeker niet uit, maar dan wel over een paar maanden"