Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fijn dit te kunnen lezen op het forum...mijn vriend is al 7jaar verslaafd aan de speed. Wij hebben sinds een maand een relatie.....en wil hem met alle liefde helpen. Hij werkt twee dgn in de week de rest van de dagen is hij dood moe geen energie ect....dus alle tips zijn voor hem of voor mij dus welkom. Meid ga zo door! Je bent super goed bezig en houvol!!"
"Hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum omdat ik sinds kort een relatie heb met iemand die al zeker 7jaar gebruikt *speed* hij heeft mij van dag 1 alles erover verteld. Hij is bereid om te stoppen...en wil ervoor gaan....hebben jullie mss tips voor hem maar mss ook zeker voor mij. Ik wil hem de juiste steun kunnen bieden....Bedankt alvast"
"Heel erg bedankt voor jullie reacties!! We kennen elkaar nog maar een maandje....hij wil zelf al jaren stoppen en ook geprobeerd ook opgenomen geweest....na een teleurstelling van einde relatie toch weer begonnen tot hij mij leerde kennen....gelijk open kaart gespeeld en mij alles vertelt. Ik geloofde gelijk in hem. En heb ook gezegd samen te gaan vechten. Heel zn familie is van zijn verslaving op de hoogte.... meerdere malen opgenomen geweest.... medicijnen gehad ect. We kunnen het zo super goed vinden met elkaar. ...het is een topper......samen zn intense band op zn korte tijd. Dat ik hoop dat onze band en mijn steun sterker is dan de speed!! Ik ga jullie tips zeker gebruiken! Trouwens boos tijdens een terug val zal ik zeker niet zijn, heeft geen zin. Volgende keer gebeurd het dan achter mn rug....heb liever dat hij eerlijk is en blijft. ....zo kan ik hem "helpen" en steunen. Liefs"
"Ik denk of weet eigenlijk wel zeker dat dat zijn reden was van zijn gebruik. Stap per stap pakken we de dingen aan...we praten samen ook veel. Maar of dat voldoende is zal de tijd uitwijzen. Wat hem nu heel erg dwars zit is zn vermoeidheid. ...vind hij niet fijn wat begrijpelijk is. Na zoveel jaar je lichaam uitgeput te hebben. Ik zeg ook geef eraan toe en pak je rust. Probeert hij ook. Hij heeft ook een zenuwen tik....bewegen met zn been continu. ...en het wordt erger als hij onrustig is. Iemand daar ervaring mee? Hij heeft ook ADHD maar de dokter wil hem er geen medicijnen voor geven zegt hij....ik vind dat onzin. Volgens hem is de reden omdat er in die medicijnen amfetamine inzit wat voor hem nu dus niet goed gaat zijn. Ik wil dat verder uitzoeken en kijken of we t kunnen onderdrukken met eender welje medicijn ook. Want het belemmerd zijn dagelijks leven. ... Vind t tof dat jullie reageren...."