Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"useless zei: Toevallig wou ik zo een vraag stellen hoeveel anderen speed gebruikers nou gebruiken. Begon met een lijntje in het weekend toen twee lijntjes toen grammetje opsnuiven over een weekend. Toen was ik een paar jaar gestopt en 5 jaar terug kwam ik weer in aanraking met speed in de instelling waar ik woonde. Begon gelijk elk weekend weer te gebruiken en op een moment hele weekend doen met 2 gram voor een Modknip* geen prijzen noemen *modknip Na twee jaar op me kamer elk weekend 2 gram ging het naar 5 gram voor Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro elk weekend. Toen ging ik op een moment onregelmatig gebruiken dus gewoon op dinsdag ineens en dan doorhalen twee dagen. Anderhalf jaar terug steeds meer snuiven door de week ook en veel snuiven. Echt absurde lijnen leggen van een halve gram en in één keer opsnuiven. Toen had ik spul waar ik na zo een lijn altijd kokhalzend rond liep in de kamer met de tranen in mijn ogen ha ha. Op een moment kreeg ik een moeilijke maagzweer heb ik drie jaar mee rondgelopen. Het werd steeds erger die maag zweer Anderhalf jaar terug begon ik speed in te nemen en begin met half grammetje. Blijf altijd dagen doorhalen niet normaal laatste weekend ook tot van vrijdag had ik 2 grammetjes genomen in een keer en zaterdag eentje van anderhalf in een keer en zondag had ik nog een grammetje geklapt en gisteren maandag dus was ik nog wakker. Maar ben benieuwd of er meer zijn die 2 grammen bammen in een keer? Klik om te vergroten... Dit is zo herkenbaar, man, dank je voor deze reactie. Ik gebruik ook hoofdzakelijk op m'n kamertje (ik ben er veilig én uit de buurt van anderen gezien ik na een tijdje altijd psychotisch en extreem paranoïde word van speed). "Toen had ik spul waar ik na zo een lijn altijd kokhalzend rond liep in de kamer met de tranen in mijn ogen ha ha." Waar ik woon in Vlaanderen, vind je slechts dergelijke kutspeed, lol (prikken in de neus bij snuiven en pijn in de buik bij bommetjes na een tijdje, niet normaal). Nu neem ik geen bommetjes meer om m'n maag te ontzien. Om op jouw vraag te antwoorden; het gebeurt nog af en toe dat ik 4 dagen (drie nachten dus maar meestal 3 dagen - 2 nachten) of zelfs langer wakker ben, dat hangt af van de speed en van hoe snel je gebruikt zoals jullie wel weten. Dat kan dan wel eens 5g op twee dagen worden, dus, in een éénmalige roes of rush komt dat neer op meer dan 2g per keer. Groeten"