Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op 16 mei ben ik naar een festival geweest, daar heb ik sinds een lange tijd weer xtc gebruikt. Nou heb ik daar dus te veel van genomen 5 om precies te zijn, Duurde tot zondag avond voordat ik normaal kon slapen. Op maandagavond begon ik rare schokjes te krijgen door me lichaam en als ik schrik van iets krijg ik die schok ook. Tijden het slapen heb ik daar juist geen last van dus ik heb geprobeerd zoveel mogelijk te slapen zodat ik het niet heb. Maar zodra ik wakker wordt, na paar minuutjes komt het weer terug. Ik heb gister gewoon gewerkt en toen had ik het ook maar niet zo erg nadat ik klaar was een biertje dronk en een peuk opstak werd het erger. Ik las toen ook iets over flitsen en pixels etc. Maar daar heb ik niet last van maar ken me wel heugen toen ik op het festival stond niet tegen de strobos kon... weet er iemand hier meer van? Want ik sta op het punt om naar de dokter te gaan.."