Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo DFers.. Lees hier al een tijdje mee (dit gedeelte niet want dat is afgesloten) en nu toch maar eens een account aangemaakt om wat vragen te stellen. Heb vorig jaar het geluk gehad kennis te mogen maken met MDMA. Voor die tijd was ik er eigenlijk altijd fel tegen, maar die ervaring heeft dat behoorlijk veranderd, zoals dat bij veel mensen de eerste keer gegaan zal zijn (Tripreport komt ook nog wel een keer ). Nou hoor en lees je overal dat de enige manier om deze ervaring zo speciaal te houden is om voldoende pauze te houden tussendoor, en tot nu toe lukt dat ook prima. Dit wil ik ook heel graag zo houden, alleen staat er een druk festival seizoen voor de deur. Waaronder een meerdaags festival. Het gaat voor mij veel te ver om meerdere dagen pillen te nemen, dus had ik het volgende gepland: Eveneens vorig jaar kennis gemaakt met Flux, de vloeibare variant van 4-FA, hoewel iets minder euforie dan bij xtc, vond ik ook dit een heerlijk stofje. Het zal ongetwijfeld schadelijk zijn, maar is het minder schadelijk om bijvoorbeeld op de 2e dag van het Festival een pilletje te nemen en de derde dag een buisje Flux? en is dit qua effect ook het beste? of kan ik daarvoor beter deze 2 omdraaien? Dit is vast niet gezond, maar het festival en de mensen waarmee ik ga maken dat ik er wel zoveel vertrouwen in heb dat dit zo'n unieke mooie ervaring wordt dat ik bereid ben dit risico te nemen. Om daarna en daarvoor uiteraard weer een behoorlijke pauze te houden. 2e vraag: is de combinatie van 4-FA en MDMA aan te raden? voor het komende feestje heb ik namelijk al wel weer netjes een tijdje gewacht (als dat feestje is 8 weken) maar toch zou ik liever nog wat langer wachten met het uitputten van mijn hele serotonine voorraad, omdat er dus een drukke zomer aan komt. Mijn idee was dus om dan ipv MDMA een dosis 4-FA te nemen. Echter, aangezien ik die 4-fa alleen nog in thuissetting heb gehad, en die toen een stuk milder was, wil ik wel een pilletje mee nemen als de 4-fa allemaal wat al te ligt is, een soort van redder van de avond zeg maar, in geval van nood (weet van mezelf dat ik er wel af kan blijven als het alleen met de 4-FA ook fijn gaat). Kortom: heeft het bijnemen van MDMA na 4-FA uberhoubt zin, geeft het een leuke meerwaarde aan je 4-FA space, of merk je hier helemaal niet zoveel van? en is dit extreem veel schadelijker dan de afzonderlijke stoffen nemen? Ben hier nieuw dus hoop dat dit op de goede plek staat, Mvg."