Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk report, zelf verkies ik 6-apb over mdma. Dit vooral door de langere werking en omdat ik op 6-apb helderder kan nadenken. Heb je iets gemerkt van de visuals? Ik weeg 68kg en vind 150mg een ideale dosis. Zelf merk ik niets van een come up, het kickt gewoon ineens in na ongeveer 2 uur. Nog nooit last gehad van een come down, wel van een heerlijke afterglow met lichte visuals. 6-apb is een middeltje dat ik iedereen aanraad om eens te proberen!"
"acht.zes zei: Hoi Davy Ik zou die laatste alinea met vraag even snel weghalen als dat nog kan, er is onlangs een huisregel bij gekomen waarin staat dat je niet mag vragen naar of tips mag geven betreffende het smokkelen van drugs. Klik om te vergroten... Bedankt om mij hier op te wijzen. Helaas kan ik mijn bericht niet meer aanpassen. Is er een mogelijkheid om het dan gewoon maar te verwijderen?"
"acht.zes zei: Wijzigen kan maar een bepaalde tijd, een uur of 2 na je bericht dacht ik. Een van de moderators zal hier wel iets mee doen denk ik, ik hoop voor je dat ze mild voor je zullen zijn. Verder vind ik het nogal. Helemaal uitkleden, ik hoop toch in een politiebusje en niet op straat? En dan nog kontknijpen ook nog? Gelukkig hebben ze niet alles gevonden en kon je er nog een leuke avond mee hebben. Klik om te vergroten... Ja het uitkleden mocht in het politiebusje maar eens dat alles uit was werd er mij gevraagd om buiten te gaan staan zodat de agent mij kon fouilleren. Redelijk frisjes was dat."
"MDMAZING zei: Nog nooit politie gezien op een rave. En ga al zeker 8 jaar naar feesten. Vanaf me 16e, ben nu 24. :P Klik om te vergroten... Oké, dat stelt mij dan toch een beetje gerust."
"Tijdloos zei: done Klik om te vergroten... Dank u!"
"Hallo Ik heb net mijn account aangemaakt na al enkele dagen een beetje te hebben rond gekeken op dit forum. Ik zal proberen om mijn spelling een beetje fatsoenlijk te houden ook al is dit niet mijn sterkste vak maar oke. Bekijk bijlage 3042 Ik ben al enkelen jaren geïnteresseerd in verschillende soorten drugs maar wou toch nog even wachten tot ik iets ouder was om hier met te beginnen. Nu ben ik 17 en heb ik besloten om eindelijk wat te beginnen met experimenteren. Ik heb enkelen dagen geleden 1p-LSD (100µg) & 2 pilletjes 3MMC (100 mg) besteld via een website. Ik heb al redelijk wat onderzoek gedaan naar deze middelen maar heb toch nog enkelen vragen over hoe ik deze het best kan gebruiken naarmate mijn ervaring met de soorten drugs die ik tot nu toe al heb gebruikt. Ik heb momenteel alleen nog maar wiet, hasj, alcohol & rilatine geprobeerd. Ik ben 1m75 en weeg 64kg, mijn tolerantie qua de middelen die ik tot nu toe al heb geprobeerd is redelijk hoog vergeleken met die van mijn vrienden. Mentaal en fysiek ben ik volledig in orde. Nu ben ik van plan om de 1p-LSD in mijn eentje te proberen. Ik heb gelezen dat het wordt aangeraden om met een lage dosis te beginnen ong 50µg, nu wil ik wel het volledige effect hiervan ervaren. Ook heb ik gelezen dat het bij pakken van lsd wordt afgeraden. Dus wat raden jullie mij aan ineens 100µg proberen of toch beginnen met 50µg? Dan nu eventjes over de 3MMC ik ben van plan om deze te nemen met een vriend van mij die toch al redelijk wat ervaring heeft met MDMA, coke enz... op een feestje deze zaterdag of kan ik dit best eerst misschien eens thuis proberen? Alvast bedankt! Mvg, Davy"
"Lemonade zei: Als je geen ervaring met psychedelica zoals 1p-LSD hebt dan is het erg onverstandig om dit in je eentje te gebruiken. Je bent door zo’n middel niet meer in helder na te denken mocht er iets fout gaan, het is mogelijk dat er een gevaar ontstaat voor jezelf of anderen. Dit risico wil je echt niet nemen dus je kunt beter wachten tot je het kunt gebruiken met een tripsitter erbij. 3-MMC heb ik geen ervaring mee maar het lijkt me fijner om het effect te leren kennen in een vertrouwde omgeving, bijvoorbeeld thuis zoals je zelf al zegt. Klik om te vergroten... Oké bedankt voor het advies! Dan zal ik aan een vriend vragen om me een beetje in het oog te komen houden. Zou je mij toevallig nog enkelen dingen kunnen aanraden om te doen terwijl ik aan het trippen ben?"
"jam zei: De 3MMC moet wel kunnen op een feestje denk ik, wacht misschien eerst wel even voor het werkt voordat je er naartoe gaat. Met de 1p-lsd zou ik wel een beetje opletten, ik zou het fijner vinden dit samen met iemand te doen, zeker als je nog nooit getript hebt. Klik om te vergroten... Dat is inderdaad misschien wel een goed plan. Nu heb ik nog een vraag, valt het hard op dat iemand 3MMC heeft gebruikt of lijkt die dan eerder gewoon een beetje zat? Heb je eventueel nog enkelen tips over waarop ik moet letten om mij zo normaal mogelijk te gedragen? Ik ben niet snel paranoïde maar het is misschien toch wel handig dit soort dingen te weten."
"Hallo iedereen! Ik ben 2 weken geleden met 3 maten een weekend naar de kust geweest. We waren van plan om gewoon wat te chillen en te vieren dat we eindelijk klaar zijn met het middelbaar. De eerste avond hebben we ieders wat LSD met wiet gedaan. Dit was een prachtige avond/nacht! De avond erna was ik van plan om 6-apb te nemen en mijn vriend mdma. Rond een uur of 8 hadden we besloten om eraan te beginnen. Mijn vriend voelde de eerste effecten al na +-20 min. Aangezien ik 6-apb had gepakt en ik uit ervaring weet dat ik de eerste effecten pas voel na 2 uur was ik dus nog sober. Mijn vriend had zin om te feesten dus zochten we naar evenementen in de buurt. We hadden een D&B Rave gevonden in Oostende en besloten dus om hiernaartoe te gaan. We gingen met de auto aangezien 1 van mijn maten het wel zag zitten om bob te zijn. Rond 9 uur kwamen we aan aan de rave waar er ineens een politieagent op een brommer vroeg om hem te volgen. Wij allemaal in paniek aangezien 1 van ons een +-3g wiet op zak had en de andere nog 2 pillen mdma van 240mg elks. Ik had gelukkig niets op zak aangezien 6-apb wel wat langer duurt dan mdma en was dus van plan om tijdens mijn peak een kwartje mdma te pakken van mijn vriend. Achteraf bekeken was het misschien slim geweest om alles uit het raam te gooien. Vervolligens liep het dus volledig fout de politieagent bracht ons naar een controlepost waar 4 combi's geparkeerd stonden. Mijn vriend die mdma had gepakt was al goed aan het rollen, voortdurend kauwgom aan het kauwen, verwijde pupillen & rollende ogen. Na het controleren van de autopapieren, rijbewijs enz... werd er ons gevraagd om uit te stappen. Toen kwamen ze af met een drugshond. Toen beseften we dat we echt in de problemen zaten. Die kwam één voor één aan ons snuffelen bij 1 vriend vond hij niets maar bij de rest dus wel. Toen werden wij 3 apart genomen en gevraagd of we iets op zak hadden. Mijn vriend die duidelijk aan het rollen was gaf direct zijn 2 pillen mdma af omdat hij wist dat het toch gevonden ging worden. Hierna werd hij direct apart genomen en volledig naakt gefouilleerd. Ik en de vriend die wiet op zak had ontkende alles maar ze bleven ons vragen of we iets bij hadden. Vervolgens werden wij dus ook apart genomen en gefouilleerd. Ik moest alles uit mijn zakken halen en vervolgens al mijn kleren uit doen behalve mijn boxers. Tijdens het fouilleren kneep die kerel in mijn kont waar ik vervolgens op reageerde door opzij te stappen. Mag dat zomaar in iemand zijn kont knijpen? Dan mocht ik mijn kleren weer aan doen en terug in de auto gaan zitten naast mijn vriend. Volgens mij rook de hond de 6-apb poeder die nog aan mijn kaart hing in mijn portemonnee. Toch hebben ze bij mij niets gevonden en ben ik er dus goed vanaf gekomen. Vervolgens kwamen onze twee andere vrienden ook terug in de auto zitten. De vriend die mdma bij had zal een brief aan huis ontvangen waar in staat wat er zal gebeuren. De vriend die wiet bij zich had heeft gewoon een waarschuwing gekregen. Dit heeft in totaal een 45 minuten geduurd. Vervolgens zijn we dan toch nog naar de Rave geweest. 5 minuten nadat we binnen waren kickte de 6-apb ineens in, wat heb ik geluk gehad. Ondanks alles hebben we toch nog een goede nacht gehad. Ik ben al vaak gaan feesten maar dit was mijn eerste Rave en ook de eerste keer dat ik werd gecontroleerd. Nu is mijn vraag, gebeurd dit wel vaker aan een Rave of komt dit vooral voor in Oostende? Op de rave zelf werden we niet gecontroleerd. Ik ben van plan om in september naar Invarderz te gaan en 2 capsules 6-apb mee te nemen aangezien ik het gevoel fijner vind dan dat van mdma. Alvast bedankt! Mvg, Davy P.S. Sorry voor de eventuele spelfouten."
"Bedankt iedereen voor de reacties! Ik snap dat 17 jaar misschien nog wel wat jong is om met dit soort dingen bezig te zijn maar zo lang dat je besef hebt van wat je doet en het veilig doet lijkt het mij wel oké. Maar ik zal toch maar eventjes vermelden dat ik volgende maand 18 wordt. Ik heb uiteindelijk de lsd gewoon in één keer genomen op mezelf en heb er totaal geen spijt van gehad. Wauw, het was echt een heel erg unieke ervaring. Het was wel helemaal anders dan ik had verwacht dat het zou zijn. Visueel was het niet super intens, het was niet zo dat alles er opeens anders uitzag. Maar wanneer ik mij focuste op iets kon ik het wel lichtjes zien bewegen. Vooral wanneer ik naar een tekst keek dan begonnen de letters door elkaar heen te dansen. Ook de muren in mijn kamer leken subtiel te bewegen. Maar wat ik echt wel heel bijzonder vond aan mijn trip was de manier waarop ik nadacht. Ik weet niet exact hoe ik dit moet omschrijven, het was precies of ik geen emoties meer had en al mijn gedachten door elkaar heen liepen op een heel erg unieke manier. Ik heb er erg van genoten en ben zeker van plan om dit ergens in de toekomst nog een keer te proberen. De 3mmc heb ik nog niet geprobeerd. PS: Sorry voor de late reactie, ik was het eventjes vergeten."