Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Veel sterkte gewenst. Blowen is maar net hoe je er mee omgaat. Ben al een stukje ouder als jouw, ik rook alleen een klein jointje voor het inslapen. Alleen als ik al in bed lig en even een filmpje ga kijken. Verder nooit overdag, geen behoefte aan. Anders heb ik nergens geen zin meer in, moet ook werken, hond uitlaten enz. In mijn jonge tijd waren er nog niet eens echte koffieshops, had je alleen paar gasten op een zolderkamertje in de stad waar je kon kopen. Later is het zogenaamd gelegaliseerd, en kwamen de koffieshops in het straatbeeld. Indien je middelen wilt gebruiken moet je jezelf ook kunnen disciplineren en dat vraagt doorzettings vermogen... ā"