Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"illies :P"
"Ben Hier Nieuwww Ik koop met wiet meestal bij een dealer want ik ben nog te jong op bij de coffeshop te halen maar vriend van me krijgt altijd wel lkkr wiet van zn broer en roken we samen lekker op"
"Ik Heb me even Voorgesteld in de General CHat"