Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb 2 weken en 6 weken geleden een kwartje gedaan, sindsdien is mijn besef van tijd heel anders, dingen die dezelfde dag gebeurd zijn voelen soms als 1 dag geleden, ik denk steeds dat het 3/4 uur later is dan dat het is, Is dit normaal, moet ik me zorgen maken, of is er eigenlijk niks Ik zou hier graag achterkomen"
"Misfit zei: Dat klinkt als derealisatie, een veelvoorkomend geval bij mensen die last hebben van een (drugs)psychose. Lijkt mij echter niet dat dat komt door 2x een kwartje xtc, ook al heb je die twee kwartjes vrij dicht op elkaar genomen. Heb je je pillen laten testen? En zoals Lias vroeg, hoe bevielen deze beide keren? Ik zou de komende tijd in ieder geval even geen drugs gebruiken, ook geen alcohol, en op tijd gaan slapen. Meestal verdwijnen de effecten dan vanzelf. Je kan eventueel naar de huisarts gaan als je je echt zorgen gaat maken. Klik om te vergroten... Allebei de keren Xtc beviel goed, ik n ik heb t pas sinds de keer xtc van 2 weken geleden, maar vond het belangrijk dat van eerder te vermelden omdat het misschien wat ermee te maken zou kunnen hebben, Wel ben ik vergeten te zeggen dat ik de keer van 6 weken geleden ook 1p-lsd op had tegelijk, maar tijd veranderde pas sinds 2 weken geleden met het andere kwartje, en ik had ook nog 4-ho-mipt gedaan een paar dagen voor die xtc Maar de derealisatie kwam pas na die xtc"