Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben een erg experimenteel iemand en dus ook begin dit jaar voor het eerst XTC gebruikt, dit was het beste moment van m'n leven! Ik ben iemand die heel erg kan opgaan in de muziek en bij bepaalde nummers helemaal gek wordt (nuchter al) de perfecte combo dus ook. Omdat ik mezelf goed voorbereid had (ingelezen) heb ik gelezen over de pauzes die je moet hebben tussen het gebruik. Omdat ik goed voor mezelf wil zorgen hou ik me hier dus ook aan. Nu leek het mij dus een goed idee om 'n keer pep te gebruiken, eerste keer dus gedaan en dit was eigenlijk perfect. Je kan niet goed zien als iemand heeft gehad, en lekker energiek de hele avond. Enige nadeel is het niet slapen. Eerst was het alleen feestjes waar ik gebruikte en dan Max 1g(dit is nooit meer geweest) maar nu is het z'n beetje elk weekend geworden(zonder van te voren bepalen) als ik dan thuis in bed lig voel ik me zo schuldig altijd en denk ik waarom heb ik gebruikt!? wat mijn valkuil is alcohol, nuchter heb ik nog nooit pep gehad en heb ik er ook nooit zin in! (Gelukkig) maar op de 1 of andere manier is alcohol degene die me over mijn eigen grens zet. Mijn vraag is dus nu ook wat zijn tips om te zorgen dat je jezelf inhoudt (naast minder alcohol drinken)"
"Heb mezelf ook enkele regels gegeven nu, als ik gebruik alleen zaterdag en nooit voor andere activiteiten als feesten dus niet om te studeren. Om eerlijk te zijn heb ik daar ook nog nooit aan gedacht! Ik denk dat het ook gewoon aan je gedachte ligt of je gebruikt of niet zit nu heel erg in mijn hoofd dat ik niet meer wil en normaal met alcohol heb ik wel zin maar dit was gister niet het geval! Geen enkele seconde eraan gedacht."