Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb een vraag over 2-fdck en microdosering en tolerantie. Ik heb al zo'n 10 jaar last van depressieve gevoelens. Alle anti-depressieva zo ongeveer al gehad incl. alle bijkomende behandelingen zoals therapie en Electrochocks. Ik wilde graag Ketamine therapie of MDMA therapie. Maar helaas, via de officiele routes ben ik, naar hun zeggen, 5 jaar te vroeg. Mogelijk dan ik over 5 jaar hier wel voor in aanmerking kom. Maar hoe houd ik deze 5 jaar nog vol? Vandaar dan maar zelfmedicatie toepassen. Ik heb nu een paar keer getript op 2-fdck. Niet zo'n hoge dosis maar wel genoeg om even een reis te maken. Nu is dit niet helemaal mijn bedoeling, ik wil graag voor elke dag, of 2x per week gaan microdoseren. Eigenlijk hetzelfde als bij de officiele therapie, met Stratavo neusspray Ketamine. Dat is geloof ik ook 2 x per week. Maar waarom wordt daar niet gesproken over tolerantieopbouw? Weet iemand over dit onderwerp meer? Ik heb al veel onderzoeken gelezen in wetenschappelijke artikelen zoals PubMed. Alle tips/ waarschuwingen zijn ook welkom."
"Hoi Jam, Bedankt voor je reactie! Truffels en paddo's kan je ook maar per 6-8 weken gebruiken. LSD is meer een fijne trip heb ik begrepen. Ketamine schijnt iets van een 'afvalstof' te produceren naast het effect van mindere depressie. Deze vrijkomende stof lijkt ook iets te doen met verbeteren van stemming. Vandaar mijn 1e voorkeur Ketamine/2-fdck. Maar dan nog over mijn vraag en jouw reactie, bouwen mensen die Spratavo 2-3x per week krijgen (en dus blijkbaar hoge dosering) geen opbouwtolerantie op?"
"Dank jullie wel voor het meedenken. Ik ga mij idd. eens verdiepen in truffels/ paddo's. Als ik de bijwerkingen/ schadelijke gevolgen van 2-fdck lees (blaas, nieren, geheugen etc.) word ik hier ook niet vrolijk van. Daarnaast merk ik nu al (terwijl ik niet verslavingsgevoelig ben, nu middelbare leeftijd en nooit verslavingen gehad) de verslavende werking ervan: - mentaal wel te verstaan!!! Ik 'los' 2-fdck op in water en drink het op. Ik schat zo'n ruim 0,5 gram (in 1 week nu 4x gebruikt). Ik lees nu dat dit best veel schijnt te zijn. (dacht eerst, ik lees het verkeerd/ reken verkeerd mg-gr). Dus mogelijk ook nu al lichamelijke tolerantie... Maar het ontspannende, dromerige gevoel vind ik zo verslavend. Niet oke dus, ben ik bang. Het gekke is, truffels heb ik ook een paar keer gedaan. Die doen echt nauwelijks iets bij mij. De 3e en laatste keer zelfs een super heroic dosis Valhalla 60 gr., en ik voelde me een beetje 'aangeschoten'.....bizar vond ik dat, zo weinig reactie van mijn lichaam."