Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet niet of mijn opmerking/vraag hier thuis hoort maar ik snuif nu voor de 2e avond op rij 3mmc. Normaal brandt het wel een beetje maar net brandde het veel erger, ik hoorde een soort geknars in mijn hoofd en mijn linker oog (had met mijn linker neusgat gesnoven) begon als een gek te tranen.. hebben meer mensen deze ervaring wel eens gehad?"