Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo forumlezers, Momenteel ben ik erg nerveus, om het hoge gebruik van wat ik heb een aantal keren heb toegestaan op mijn lichaam. Het is zo dat ongeveer in 2011 ik een tijd heb gehad met het experimenteren van drugs, echter toen ik met MDMA ging experimenteren moest ik erg vaak trippen en dat vond ik wel leuk en interessant. Nu lees ik topics van ong. 2015 waar mensen dus eigenlijk zeggen dat als je tript je al een overdosis hebt gehad. Nou is dit dus zeker wel een aantal keren (vaak) gebeurd bij me en gebruikte ik soms erg veel omdat ik er vrijwel niets van voelde en dacht dat ik gewoon wat meer moest nemen. In die tijd had ik niet door dat ik misschien gewoon minder moest nemen ipv meer. Er zijn avonden dat ik wel 1g MDMA op een avond heb genomen. De gevolgen zijn zo dat ik merk dat ik een concentratieverlies heb en andere zeer nare gevolgen van overmatig mdma gebruik, stemmingswisselen, deppresiviteit, vlekken van felle lampen en energie die ik soms moet herladen door te rusten. Het is lastig om te zeggen maar ik ben ervan overtuigd dat ik dus een hersenbeschadiging heb opgelopen door dit gebruik maar kan het niet uitsluiten. Het was lastig te zeggen dat ik iets opgelopen had omdat ik ook een regulier blower was, en dit dus ook wat cognitieve functies naar beneden haalde. Maar nu ik een lange tijd nuchter ben kom ik eigenlijk pas erachter wat voor schade het heeft veroorzaakt. Wat kan ik nu het beste doen, is het wijs om een scan te laten maken om te zien wat de schade nu werkelijk is, of kan dat juist erg nare gevolgen hebben op mijn stemming. Als het namelijk 100% zeker is, kan ik er niet meer over twijfelen wat me meer depressief kan maken. Het kan ook zo zijn dat ik dan mijn limieten meer kan zien, wat me misschien kan helpen in mijn werkleven. Aangezien ik 45u per week werk en dus echt kapot ben aan het einde van de week, en soms al na een dagje intensief werken. Het gaat overigens wel goed op het werk en leer nieuwe dingen nog steeds bovengemmideld. Maar ben bang dat het dus neerwaarts gaat en niet meer 100% die energieke jongen kan zijn die ik was, of het gevoel te hebben 100% energiek te zijn de hele dag door. Soms ben ik namelijk erg energiek en soms ben ik zo depressief dat het me allemaal te veel kan worden. Veel mensen geloven me niet maar als ik er zelf over na denkt zou het dus wel zo kunnen zijn. Ze zeggen dat ik alles nog zeer geod kan en dus denken ze dat ik ook overdrijf. Maar vaak kost het dus 200% energie om te kunnen presteren op hetzelfde niveau, soms vraag ik mezelf ook af hoe het zou zijn als ik dit niet gedaan zou hebben, en wat ik had kunnen presteren zonder deze gevolgen. Overigens vind ik het ook wel fijn om te lezen dat mensen meer verstandiger doseringen kunnen maken voor een optimaal gebruik"
"Natozlato zei: Hoelang heeft die periode geduurd in 2011? En hoe vaak gebruikte je gemiddeld per keer? Combineerde je ook met andere drugs? Klik om te vergroten... Nu ben ik 26. Vaak gebruikte ik het op een feestje maar soms ook alleen thuis. Hoelang de periode was durf ik niet te zeggen, meestal hield ik wel de regel in de gaten van de 3 maanden rust ertussen. Maar het is wel een par keer voorgekomen dat ik een grote hoeveelheid MDMA had gebruikt. De keren dat ik het combineerde samen met alcohol kwam niet zo vaak voor. De avonden zelf had ik nooit last van negatieve symptomen, behalve van een soort catatonisch gedrag als ik er zo over nadacht, maar dat is ook vaak als je naar een feestje bent geweest van 5a 6u. Chillax zei: Wat verwacht je dat ze kunnen zien op die scan? En dan? Heb je die klachten ook full time sinds 2011? Klik om te vergroten... Dat durf ik dus niet te zeggen, aangezien ik ook vaak gewoon stoned was. Zou wel willen zien hoe groot de schade is en wat de kansen van herstel hiervan zijn, ik lees dat alleen de eerste weken tot maanden herstel mogelijk is. En wil ook graag gewoon de duidelijkheid voor mezelf. acht.zes zei: erg kort geleden allemaal, waarschijnlijk trekt het nog wel weg. In ieder geval, zo ging het bij mij en ik was er nog wel erger aan toe eind jaren 90, heb toen ruim een jaar niet kunnen functioneren Klik om te vergroten... Fingers Crossed"