Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi! Ik hoop dat iemand een antwoord heeft op mijn vraag. Ik heb wegens een operatie oxycodon hci gl 5 Mg en oxycodon hci aurobindo retard voorgeschreven gekregen, voor de pijn, nou zou ik vanavond denk ik graag wat wiet willen vapen. Denken jullie dat dat gaat? Ik denk dat ik alleen de retard neem vandaag. Alvast bedankt!"
"Freeway zei: ik zit momenteel aan exact dezelfde dosissen oxycodon die jij hebt. Door een ongeval dat ik van de week heb gehad. ik vindt dat het prima gaat met wiet, eergister had ik net een langwerkende en een kortwerkende genomen. Toen ging ik een klein jointje roken, ik voelde me prima maar toen sloeg de oxycodon in en ben ik gewoon in slaap gevallen. gister ging een jointje roken terwijl ik 2 uur daarvoor de oxycodon had genomen. dit beviel veel beter. ik werd er niet zo moe van als de dag ervoor. Maar.. pas op je wordt echt super relaxed Klik om te vergroten... Top! Dat is de bedoeling ook! Thnx!"
"@De Dunne Ik ben me zeer bewust van de gevaren van oxy, was ook niet mijn eerste keus, maar helaas wel de enige omdat ik geen ontstekingsremmende pijnstillers mag. Nou moet ik zeggen dat zelfs met beide oxy’s en paracetamol in m’n mik ik de pijn nog steeds behoorlijk voel, dus ja misschien ben ik zo’n mietje die niet tegen pijn kan. Maar ja de eerste dag had ik t alleen op paracetamol geprobeerd omdat ik liever geen opiaten gebruik en toen heb ik 13 uur liggen huilen van de pijn."
"fair enough. Sorry denk dat t kwam omdat ik sowieso al een hekel heb aan opiaten en deze nu eindelijk is een keer goed vallen dat ik daardoor in de verdediging schoot. Maar je zal daar best een punt hebben. Het is nu al zo overduidelijk in america dat het gewoon dezelfde rotzooi met zich mee brengt als morfine. Nu ik er over na denk, het stond ik het boekje van het ziekenhuis zelf zoiets als ‘als u opiaten voorgeschreven krijgt .... hoeft u zich geen zorgen te maken over verslaving.’ Geen idee wat er precies stond maar iets van die strekking. Dus waarschijnlijk toch wel terecht dat u zich er zorgen overmaakt."
"Fool zei: Superchille combinatie! Klik om te vergroten... Ha! Daar ging t me alleen niet om, meer dat ik niet omdonder ofzo haha."