Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allen, Ik weet niet precies waar ik me voor kan stellen, maar heb een vraag... Ik ben al zon 20 jaar bekend met middelen, ook opname gehad ivm drinken/cocaine/ghb (laatste2 niet dagelijks, maar soms wel wekelijks). Nu las ik heel veel over microdosering, ook al eerder van gehoord..... Dus magic truffels besteld, slik geen medicatie, ben droog maar voel me stoïcijns.....(en ja ik weet na een lange verslaving is leegte/vlakte wel iets wat erbij hoort) Heb uiterst voorzichtig gedoseerd eerste keer....ipv 1mg vers, 0,25mg vers en nu na drogen (goed gelukt) i.p.v. 0,30mg droog, 0,15mg droog (eerste keer voelde ik niets), droog = echt steenhard Maar ik voel nu wel wat en ik vind het niet helemaal prettig, ben thuis, er is geen risico.....Vooral oorsuizingen (oftewel gehoorsensatie, warme wangen, ogen prikkelen) is nu een uur geleden dus ik verwacht geen bad trip (ben ik gevoelig voor) (o.a. Nare ervaringen paddo’s (veel teveel) en spacecake (veel te veel) Ik wil dus niet echt onder invloed zijn, maar dit wel uitproberen (microdosering bedoel ik dan) Ben verder gezond 35 jaar, geen bijzonderheden (behalve dan nu 4 maanden droog, reden gebruik is niet om te gebruiken maar omdat ik merk dat ik vlak/depressief blijf en weg wil blijven van antidepressiva). Heb ik dan toch teveel genomen? Ik doe al bewust 50% van aanbevolen dosering. Het is echt gortdroog, 6 dagen drogen op de juiste manier...Het is net of ik geblowd heb (doe ik uiterst zelden). Wat nu? (Niet Perde voor nu, dit komt wel goed) volgende keer (over 3 dagen) nog minder of gewoon kappen? Zo kan ik iig niet functioneren in de dag (uiteraard ik er al vanuit dat ik niet auto rij of naar werk moet). Het is meer de suis in m’n hoofd en de warme wangen die me strange doet laten voelen. Natuurlijk ken ik dat gevoel van andere middelen, maar ik wil niet pers’e onder invloed zijn ik ben benieuwd wat mijn brein doet met hele lage doseringen Iemand info?"
"Fyrckant zei: Als je niks aan vind waarom zou je 🤷♂️. Natuurlijk kun je nóg lager doseren tot het op een gegeven moment homeopathisch wordt. Hebben ook een boel mensen wat aan 😄 Klik om te vergroten... Ja is dus ook zo, als het nix brengt dan finito......Maar dacht, begreep dat t pas met een week of 12 echt resulaten kan geven .....Dacht misschien kan iemand me iets zeggen over dosis....Ik hoef dus niet te trippen en dat ga ik ook echt niet doen....Het gaat er dus niet om of ik t iets aan vindt, maar om de dosis mbt microdosering"
"Micro dosering gaat juist om in een goede mood te komen zonder psychedelische effecten.....dus hele lage dosis en op een ‘ natuurlijke’ manier (dus geen antidepressiva ofzo) een state of mind bereiken die juist is....open Your hart zeg maar...maar nu best wat side effect en dat was niet de bedoeling"